قلعه نویی: تراکتور یک پای بازی های زیبای لیگ است/به آینده نگاه می کنم


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم. امروز به این سه امتیاز نیاز داشتیم. خیلی بازی زیبایی نیز برگزار شد، تراکتور یک پای بازی های زیبای لیگ است.

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با ذوب آهن گفت: امروز بچه ها خیلی خوب کار کردند و از آنها تشکر میکنم. ما سربازان آذربایجان هستیم و امروز بازیکنان تیمم منیت نداشتند و در میدان مسابقه تلاش کردند و از موقعیت ها استفاده کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه ما بعداز شکست هفته قبل برابر پرسپولیس روی مسائل روحی بازیکنان کار کردیم، گفت: امروز یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر لیگ را دیدیم. این پیروزی شیرین را به پورشورهای تراکتورسازی تبریک می گویم.

 

قلعه نویی با اشاره به اینکه به فوتبال ایران تبریک می گویم چراکه امروز خیلی بازی زیبایی بود، ادامه داد: دیروز به بچه ها گفتم اگر دوندگی داشته باشند پیروز می شوند که این چنین نیز شد و امروز این بازی از سه امتیاز بیشتر امتیاز داشت.

 

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت: ذوب آهن فرصت های زیادی داشت و در برخی موقعیت ها نیز ما شانس آوردیم. البته ما تا فردا می توانیم خوشحالی کنیم ولی از فردا باید به بازی سیاه جامگان فکر کنیم.

 

سرمربی تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ۱۰ دیدار مهم در پیش داریم، ۹ بازی در لیگ و یکی فینال جام حذفی. باید تلاش کنیم. البته کیفیت زمین چمن ورزشگاه نیز خوب نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه من شرایط سخت را تحمل می کنم، گفت: باید همیشه توکل به خدا کرد، ما تلاش خودمان را می کنیم و به آینده مسابقات نگاه می کنیم.

 

قلعه نویی در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: باید به جوان ها زمان داد و به آنها اعتماد کرد. من از بازیکنان جوان و آینده دار تیمم راضی هستم.

 

وی در خصوص مصدومیت محمد ابراهیمی گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. به استخوان پای محمد ابراهیمی ضربه خورده که امیدوارم چیزی نشده باشد.

 

قلعه نویی با اشاره به مصدومیت اخباری گفت: از محمدرضا اخباری تشکر می کنم که با مصدومیتی که داشت خیلی تلاش کرد. همچنین از ایرانپوریان که خیلی خوب کار کرد.