خدا کند در آسیا به استقلال نخوریم/ عملکرد حسینی قابل دفاع است


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , فوتبال

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه عملکرد سرمربی این تیم قابل دفاع است ولی هیات مدیره نظر نهایی را می‌دهد، گفت: امیدوارم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به استقلال نخوریم.

 سعید آذری در گفتگو با مهر، به تساوی تیم ذوب آهن مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرداخت و از عملکرد تیمش در این مسابقه تمجید کرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد که ذوب آهن در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به استقلال نخورد. مشروح گفتگوی مدیرعامل ذوب آهن در زیر می آید:

 

عطش گلزنی به پرسپولیس فروکش کرد

خیلی خوشحالم که مردم بعد از مدتها یک بازی فوق العاده و تماشایی را از هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن دیدند. ما یک بازی سراسر هجومی را انجام دادیم. در این نوع مسابقات، تمرکز نقش اساسی را بازی می کند. فکر می کنم عطش گلزنی ما بعد از گل سوم فروکش کرد و همین مسئله کار دستمان داد. شاید بازیکنان ما فکر می کردند با نتیجه ۳ بر یک برنده می شوند.

 

رجب زاده همیشه تعصبش را نشان داده است

باید از تمام بازیکنان تیمم به خاطر عملکرد خوبشان تشکر کنم. مهدی رجب زاده در پست غیرتخصصی دفاع راست بازی کرد. او همیشه تعصبش را نشان داده است. همچنین «جری بنگستون» هم روز خوبی را برابر پرسپولیس رقم زد. امیدوارم بتوانیم در هفته پایانی لیگ هم مقابل پدیده که این روزها فوتبال خوبی را بازی می کند، نمایشی همراه با سه امتیاز داشته باشیم.

 

رفت و برگشت ۵ گل به پرسپولیس زدیم!

ما تنها تیمی هستیم که پرسپولیس، تیم قهرمان این فصل نتوانست آنرا شکست بدهد. در بازی رفت یک بر صفر پیروز شدیم که در واقع باید ۲ بر صفر می شد و داور به اشتباه گل مرتضی تبریز را آفساید اعلام کرد. در بازی برگشت هم بازی سه به سه مساوی شد تا در مجموع ۵ گل به پرسپولیس زده باشیم. از بازیکنانم به خاطر تعصب و تلاششان تشکر می کنم.

 

صادقانه بگویم پنالتی پرسپولیس درست بود

صادقانه بگویم تصمیم داور برای پنالتی پرسپولیس درست بود. وقتی حرکت آهسته را تماشا کردم متوجه شدم که برخورد رشید مظاهری با علی علیپور خطا و در واقع تصمیم داور درست بوده است.

 

به فضای رختکن پرسپولیس دقت نکردم

طبق عادت ۱۰ ساله، بعد از هر مسابقه صرفنظر از برد یا باخت، میزبان یا میهمان بودن و مسائل دیگر، به رختکن تیم حریف می روم و به آنها خسته نباشید می گویم. من بر حسب اخلاقیات به رختکن پرسپولیس هم رفتم و به خوردبین و برانکو خسته نباشید گفتم. البته به فضای رختکن به خاطر اتفاقات رخ داده دقت نکردم.

 

برای فصل بعد عجله نداریم

برنامه های باشگاه مشخص است. ما برای فصل بعد عجله ای نداریم. یک تیم آنالیز داریم که پس از اتمام لیگ برتر، تمام موارد را بررسی می کند و گزارشی را در قالب ۱۰ تا ۱۵ جلد منتشر خواهد کرد. تصمیمات باشگاه ذوب آهن کلاسیک است. در هر صورت در دیدگاه کلی عملکرد تیم مثبت بوده است. تصمیمات ما علمی است و امیدواریم ثبات ادامه یابد.

 

عملکرد حسینی قابل دفاع است

بنده از منطق، عقل و تدبیر دفاع می کنم. هرکس شاخص های کاری مثبتی داشته باشد، عملکردش قابل دفاع است. عملکرد مجتبی حسینی سرمربی تیم هم قابل دفاع است ولی تصمیم نهایی را هیات مدیره می گیرد.

 

خداکند به استقلال نخوریم

ما روز دوشنبه هفته آینده تهران را به مقصد دوحه ترک می کنیم تا خود را برای بازی با الاهلی عربستان آماده کنیم. تمام تمرکز ما روی این مسابقه حساس است و امیدواریم که بتوانیم صعود کنیم. دوست ندارم در صورت صعود، تیم های ایرانی به هم بخورند. ترجیح می دهیم در صورت صعود، «برادرکُشی» نکنیم و هر چهار تیم به مراحل بالاتر بروند. خداکند ما هم به استقلال نخوریم.

 

قرارداد ربیع عطایا برای یک فصل و نیم ۲۹۰ هزار دلار است

خیلی ها تلاش داشتند رقم قرارداد ربیع عطایا بازیکن لبنانی تیم ما را بزرگ جلوه بدهند ولی باید بگویم ربیع با ما قرارداد یکسال و نیمه دارد و مبلغ قراردادش ۲۹۰ هزار دلار است؛ ۹۰ هزار دلار برای این فصل و ۲۰۰ هزار دلار برای فصل آینده. روزی هم که خواستیم «جری بنگستون» را بیاوریم، اسامی بازیکنان دیگری مطرح شد که با ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار به تیم های دیگر رفتند و هیچ کارایی هم نداشتند ولی بنگستون با ۱۹۰ هزار دلار به ذوب آهن آمد و به ما کمک زیادی کرد. ما دنبال بازیکن گران قیمت نبوده و نیستیم.

 

بازیکن لبنانی ما هنرمند است

ربیع عطایا با اینکه این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشت ولی به معنای واقعی یک بازیکن هنرمند است و در آینده بیشتر از او می شنوید؛ او نیاز دارد که جایگاهش را در تیم تثبیت کند. خیلی ها علی حمام دیگر بازیکن لبنانی ما را هم تمام شده تلقی می کردند ولی او در نیم فصل اول بهترین دفاع راست لیگ ایران شد.