امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد


اخباردانشگاه,خبرهای دانشگاه , آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 234 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز(پنجشنبه 25 خرداد) فرصت دارند نسبت به انتخاب‌رشته خود اقدام کنند. 

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از ساعت 19:00 روز دوشنبه 15 خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این آزمون تعداد 707 هزار و 63 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند و از تعداد 707 هزار و 63 داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 656 هزار و 180 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز(پنج‌شنبه) از تعداد 656 هزار و 180 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد 234 هزار و 33 داوطلب انتخاب رشته نموده‌اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت 24 امروز پایان می‌پذیرد لذا از داوطلبان مجاز در این آزمون درخواست می‌شود در این مهلت باقی‌مانده با مطالعه دفترچه راهنما و ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنما که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد/رشته‌/محل از کد/رشته‌/محل‌های مجاز و مورد علاقه خود اقدام و آنها را در فرم اینترنتی ثبت کنند.