مهدی طارمی: رامین گفت الان وقت حرکت مسی و سوآرز است


اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, مهدی طارمی

مهاجم موفق پرسپولیس برابر سپاهان با یک گل و کسب دو پنالتی از حریف شایعه قهرش در زمان زدن پنالتی توسط رامین رضاییان را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که بعد از ناکامی در دربی از انگیزه زیادی برابر سپاهان برخوردار بود، توانست با کسب دو پنالتی از حریف، نقش ویژه ای در پیروزی سرخپوشان ایفا کند. خصوصا اینکه گل ثبت شده از روی نقطه پنالتی آنها بازتابی جالب توجه نیز داشت. او در خصوص این بازی و همچنین شایعه قهرش در زمان زدن دومین پنالتی این تیم به سوالات ما پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

 

شماره 9 سرخپوشان در خصوص جدال با سپاهان گفت: شرایط سختی تا پیش از این دیدار داشتیم و محرومیت  دو بازیکن کلیدی‌مان کار را سخت کرده بودیم و اما ما به دنبال جبران اتفاق دربی بودیم و خوشحالیم که در نهایت در کنار هواداران به این خواسته رسیدیم.

 

طارمی که بعد از مدت‌ها پنالتی‌های رخ داده روی او توسط داور دیده شد، در این خصوص گفت: هر دو صحنه به درستی پنالتی اعلام شد و البته داور می‌توانست دروازه‌بان سپاهان را روی پنالتی اول اخراج کند. احسان هم مانع از این شد که به سمت توپ حرکت کنم و پنالتی اعلام شده در آن لحظه هم درست بود و همانطور که دیدید دچار مصدومیت هم شدم.

 

وی در خصوص اینکه در زمان اعلام پنالتی دوم به نظر می‌رسید از اینکه رضاییان به دنبال زدن آن است ناراحت شده نیز گفت: من می‌خواستم پنالتی را بزنم و منکر آن نمی‌شوم. اما اینکه بگویید قهر کردم و این حرف‌ها درست نیست. من به رامین گفتم توپ را بدهد من بزنم که او گفت خودم می‌زنم و بعد از آن هم همه چیز تمام شد و این حرف‌ها درست نیست. من از قبل هم گفتم این فصل به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌کنم و آقای گلی در اولویت دوم من قرار دارد.

 

طارمی در خصوص پنالتی عجیب آنها که کپی از پنالتی مسی و سوارز بارسلونایی بوده گفت: ما بارها در این بارها حرف زده بودیم و به دنبال این بودیم که در شرایط مناسب این حرکت را انجام دهیم. رامین در زمان پنالتی به من گفت الان وقتش است و من خودم را آماده این ضربه کردم.

 

در حالی که طارمی محرومیت اخراجش مقابل الهلال را برابر پدیده در لیگ برتر پشت سر گذاشته، عنوان شده که با توجه به تغییر مقررات او باید محرومیت خود را در بازی اول سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر بگذارد: در مورد محرومیتم مقابل الهلال باشگاه قرار است پیگیری کند. من قبلا محرومیتم را متحمل شده ام و نمی‌دانم چرا باید دو بار این مساله را پشت سر بگذارم. اکنون تمام تمرکز ما روی بازی‌های لیگ قهرمانان است و امیدوارم به نتیجه لازم برسیم.