سرمربی السد قطر: بازی با استقلال نرمال نیست/ برای پیروزی آمده‌ایم ولی کار سخت است


اخبار ورزشی,خبرهای   ورزشی, سرمربی السد قطر

سرمربی تیم فوتبال السد قطر با بیان اینکه بازی با استقلال نرمال نیست، گفت: وقتی تیم استقلال بازی می‌کند می‌فهمید کار فنی خوبی در این تیم انجام شده است.

به گزارش مهر، اسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی استقلال با السد قطر که ظهر امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد، گفت: باعث افتخارم است که در ایران هستیم. قرار است بازی حساسی را انجام بدهیم. اولین بار است که به ایران می آیم.

 

بازی فردا نرمال نیست

سرمربی السد تاکید کرد: بازی فردا برای من نرمال نیست. همیشه عادت داشتیم بازی های پلی آف را رفت و برگشت انجام بدهیم ولی این بازی خارج از خانه برگزار می شود. برای همین کار سختی داریم. ما به ایران آمده ایم که این بازی را ببریم هرچند می دانیم کار سخت است.

 

پشت بازی های استقلال کار فنی خوبی انجام شده است

وی افزود: می دانم تماشاگران زیادی به استادیوم می آیند. فکر میکنم بازی هیجان انگیزی را شاهد باشیم. شانس مجددی برای ما وجود ندارد و باید پیروز شویم. حریف را می شناسیم و می دانیم بازیکنان جوان خوبی دارد. درست است استقلال صدرنشین نیست ولی تیم پرقدرتی است. وقتی این تیم بازی می کند می فهمید کار فنی خوبی انجام شده و بازیکنان هم برنامه ها را به خوبی انجام می دهند.

 

با اعتماد به نفس بازی می کنیم

سرمربی السد تاکید کرد: تاکید میکنم فردا با اعتماد به نفس بازی خواهیم کرد. هوا سرد است ولی به محض شروع بازی، تماشاگران شاهد بازی گرمی خواهند بود.

 

بازی فردا بیشتر احساسی است تا فنی

فریرا در ادامه گفت: همانطور که گفتم بازی تک حذفی و خارج از خانه است. مطمئنا بازی سختی خواهد بود ولی اعتقاد دارم هم از نظر ذهنی و هم قلبی تیم ما باید برای بازی فردا آماده باشد. تعادل مناسبی بین خط دفاع و خط حمله ایجاد خواهیم کرد. فکر می کنم بازی از نظر احساسی می تواند جنبه بیشتری داشته باشد تا تاکتیکی.

 

به جز ژاوی نفرات تاثیرگذار دیگری هم داریم

وی درباره نقش ژاوی در السد هم تاکید کرد: ژاوی را همه می شناسند ولی ما در تیم خود نفرات دیگری هم داریم که تاثیرگذار خواهند بود.

 

روش بازی ما هجومی است

سرمربی السد درباره اینکه بیشتر گلهای این تیم در لیگ قطر در نیمه دوم به ثمر رسیده و آیا امکان دارد این رویه در بازی با استقلال هم تکرار شود، گفت: روش کار ما هجومی است. سعی می کنیم ابتدای بازی گل بزنیم ولی گاهی شرایط طوری رقم می خورد که نمی توانیم ابتدای بازی گل بزنیم. با توجه به شرایطی که در بازی فردا وجود دارد، مشخص نیست چه زمانی گل بزنیم. استراتژی ما برای رسیدن به گل یکسان است.

 

نمی توانیم بازی با استقلال را با لیگ قطر مقایسه کنیم

فریرا در پایان گفت: نمی توانیم این بازی را با لیگ قطر مقایسه کنیم. میانگین گل زده ما در هر بازی در لیگ قطر سه گل بوده است. می توانیم حتی بازی فردا را به پنالتی بکشانیم و سپس به دور بعد صعود کنیم. 

 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و السد قطر فردا سه شنبه و از ساعت 19 در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.