آغاز ثبت نام خودروی جدید H30 Cross بزودی از سوی ایران خودرو - ماشین hs crossتوضیحات

برگزیده ها به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، گروه صنعتی ایران خودرو برای احترام به سلایق مشتریان محصولاتی باکیفیت ازشرکت دانگ فنگ را وارد سبدمحصولات خودکرده است که فروش آن در چند روز آینده انجام میشود . در زیر برای آشنایی شما با این شرکت ومحصولات انتخاب شده آن توضیحاتی ارائه داده ایم که امید داریم مثمرثمر باشد.

به گزارش برگزیده ها آشنایی با شرکت دانگ فنگ:

شرکت دانگ فنگ با سابقه نزدیک به پنج دھه فعالیت در صنعت خودرو سازی ،از تولید کنندگان پیشتاز در چین است و ھمواره در زمره سه شرکت برتر چین قرار داشته است . این شرکت در سال 2013 توانست به لحاظ حجم تولید ، رتبه دوم را در میان رقبای خود به دست آورد . اعتبار و موفقیت این شرکت پس از فعالیت ھای مشترک با شرکت ھای خودروساز بزرگ دنیا مانند نیسان ، کیا ، پژو سیتروئن و ھوندا و بھره برداری از دانش و تجربیات برندھای خودرو سازان جھانی بیش از پیش افزایش یافت به طوری که اکنون سھام قابل توجھی از شرکت پژو سیتروئن را در اختیار دارد. 

 H30 CROSS حس خوب راندن

این خودرو بر مبنای پلتفرم پژو 306 ساخته شده است و از موتور شناخته شده TU5 بھره مند می باشد. درمدل H30 CROSS به خوبی می توان طرح زیبا و خصوصیات اسپرتی را مشاھده کرد و باید گفت سواری با H30 CROSS تقریباً حس رانندگی با یک خودروی اسپرت را به راننده منتقل میکند .

مھمترین ویژگی ھای خودرو H30 CROSS شامل موارد ذیل است : 

 ایمنی :

ترمزھای دیسکی جلو و عقب - ترمزضدقفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (ABS+EBD) - کیسه ھوای راننده و سرنشین - کمربندھای ایمنی پیش کشنده جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع - ھشدار باز بودن کمربند ایمنی راننده - قفل کودک درب ھای عقب - سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) - سنسور پارک - فرمان تلسکوپی جمع شونده در تصادف ات - آیینه ھای جانبی باسیستم گرمایشی مجھز به راھنما - استاندارد ایمنی حفاظت از عابر پیاده - ایزوفیکس (استاندارد نصب صندلی کودک)


ماشین hs crossتوضیحات

ماشین hs crossتوضیحات

برگزیده ها: آغاز ثبت نام خودروی جدید H30 Cross بزودی از سوی ایران خودرو




رفاھی :

سیستم تھویه مطبوع اتوماتیک - صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در 6 جھت - صندلی ھای عقب تاشو - مانیتور 6/5 اینچی لمسی با امکان نمایش فایل ھای تصویری و رھیاب(GPS) - فرمان MFC( کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان) - ۴ عدد بلندگو و ٢ عدد تیوتر - بلوتوث ھندزفری - چراغ مطالعه جلو وعقب - سان روف برقی - کامپیوتر سفری - کنسول میانی صندلی ھای جلو - جا عینکی - بھره مندی از فضای مناسب داخل کابین - جک گازی درب عقب 


,دانگ فنگ H30 Cross,ایران خودرو,ایران خودرو دانگ فنگ H30 Cross,[categoriy]




طراحی ظاهری :

رینگ اسپرت آلومینیومی - غربیلک فرمان چرمی - روکش صندلی ھای دو رنگ - چراغ ھای ال ای دی کریستالی لوکس - آیینه ھای جانبی و سپر ھای ھمرنگ بدنه - استفاده از قطعات کرومی در طراحی بدنه - طراحی اسپرت جلو پنجره - طراحی داشبورد مدرن - بال عقب (Spoiler)

دانگ فنگ H30 Cross تا چند روز آینده فروش آن از سوی شرکت ایران خودرو آغاز میشود که قیمت قطعی و شرایط فروش این محصول جدید در سایت ایران جیب منتشر خواهد شد .

برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید ...

,دانگ فنگ H30 Cross,ایران خودرو,ایران خودرو دانگ فنگ H30 Cross,[categoriy]


,