منصوریان :چالش‌های زیادی را پشت سرگذاشتیم/ اسکلت استقلال را حفظ می‌کنیم


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال از کسب نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر ابراز خرسندی کرد و گفت: چالش های زیادی را پشت سرگذاشتیم تا نایب قهرمان شویم.

 به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: از این پیروزی و کسب عنوان نایب قهرمانی خوشحالم. واقعا خدا را شکر می کنم که از این مسیر سخت و چالش وار عبور کردیم.

 

وی افزود: بجز شکر خدا و لطف هواداران چیزی ندارم که بگویم. این هواداران در طول فصل تیم ما را حمایت کردند و ما را از این مسیر پرچالش عبور دادند. در روزهای سخت که رد شدن از تونل ورزشگاه سخت شده بود اعتماد هواداران و حمایت آنها باعث شد که برگردیم و به این جایگاه برسیم و الحمدالله پایان خوشی داشتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز سه شنبه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در دیدار با التعاون باید زیر و باهوش باشیم. باید با یک بازی تاکتیکی حرفه ای گری کنیم و جواز صعود را بگیریم و بعد هم به فکر صدرنشینی باشیم. ما منتظر مشخص شدن تکلیف گروه سوم هستیم تا بدانیم با کدام تیم روبرو خواهیم شد.

 

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه فکر می کنید فصل بعد استقلال در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت و برنامه شما برای فصل بعد چیست گفت: اگر ما بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و جایگاه خوبی کسب کنیم فکر می کنم سال ۹۶ برای استقلال رویایی خواهد بود. ما باید اسکلت تیم را برای فصل بعد حفظ کنیم. امیدوارم سال بعد این موقع بتوانیم یک موفقیت بزرگ را به هواداران تقدیم کنیم. پیش بینی یک سال خوب برای استقلال را دارم.

 

منصوریان ادامه داد: وقتی به پایان کار می رسیم عیب و ایرادها را می گیریم. اگر به ابتدای فصل برگردیم شاید جلوی یکی دو اتفاق را می گرفتیم. این فصل سه نقطه خیلی خوب داشتیم. یکی بازی با السد بود که تمام مردم ایران از این پیروزی خوشحال شدند. دومین نکته دربی برگشت بود که می دانستیم بعد از بازی با السد باید دربی را هم ببریم که خدا را شکر بردیم و سومین نکته هم بازی با سپاهان بود که در دقایق پایانی احساس کردم خودم داخل زمین هستم. ساعتی برای خودم خریده ام تا نشان دهد در طول بازی چقدر راه می روم که در بازی با سپاهان ۸۵۰۰ متر راه رفته ام.