مرد باجگیر رییس بانک را به گروگان گرفته بود + عکس بدون پوشش


مردی به بهانه گرفتن وام تعمیرات رییس بانک را به خانه اش کشاند و به گروگان گرفت.

 به  گزارش ایرنا  ؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اخاذ آدم ربا، از شهروندان خواست چنانچه اگر از سوی این فرد مورد اخاذی قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند. سرهنگ جواد صفایی روز شنبه افزود: با اعلام شکایت معاون یکی از شعب بانک های دولتی در کرج مبنی بر تماس مشکوک رئیس بانک مربوطه و درخواست واریز یک میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

اخبار حوادث,خبرهای  حوادث, حوادث روز

 

وی اضافه کرد : در بررسی های مقدماتی ماموران مشخص شد که دو روز گذشته رئیس بانک طی تماس تلفنی با معاون خود در حالی که ترس و اضطراب در صدایش مشخص بود از وی می خواهد تا جهت امور مالی بانک مبلغ مذکور را به صورت کارت به کارت به حساب وی واریز کند .

 

صفایی با بیان اینکه شواهد امر حاکی از آن بود که احتمالا نامبرده تحت فشار عده ای ناشناس مجبور به تماس تلفنی جهت واریز وجه شده است بررسی پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با حضور در بانک مذکور تحقیقات میدانی را در خصوص مراجعه های اخیر مشتریان بانک و بررسی مکالمات صورت گرفته انجام دادند .

 

وی افزود : در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که از چندی قبل فردی با مراجعه به بانک و ایجاد روابط دوستانه با کارمندان و رئیس بانک با به کارگیری ترفندهای فریبکارانه از رئیس بانک می خواهد تا جهت دریافت وام تعمیرات از منزل وی بازدید کند و او را با این بهانه به منزلش می کشاند .

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : بلافاصله ماموران وارد عمل شده و پس از شناسایی منزل متهم در یک اقدام غافلگیرانه وی را به همراه دو نفر دیگر دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند .

 

وی افزود : متهم در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر اخاذی از رئیس بانک اعتراف کرد و گفت که مدتی پیش با مراجعه به بانک مذکور و به کارگیری شگردهای فریبکارانه اعتماد رئیس و کارکنان را جلب کرده و پس از مدتی به بهانه دریافت وام تعمیر خانه از رئیس بانک می خواهد که از منزلش بازدید کند که پس از حضور وی در آن جا با کمک دونفر دیگر با توسل به تهدید و ارعاب از وی می خواهد تا مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال را به حسابش واریز و پس از دریافت وجه مورد نظر نامبرده را پس از 24 ساعت آزاد می کند .

 

صفایی با بیان اینکه متهم تا کنون در شهرهای اهواز ، مسجد سلیمان، اصفهان و شهرکرد به همین روش و به بهانه اخذ وام ، تعدادی از روسای بانک ها را به منزلش کشانده و از آنها اخاذی کرده است گفت : با توجه به احتمال اخاذی های این فرد از افراد متعدد ،بازپرس شعبه 13 دادسرای امورجنایی استان البرز ، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از افرادی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی ، بلوار تعاون کرج مراجعه کنند .