شعار «درود بر روحانی» در پاسخ به تجمع سازمان یافته علیه رئیس جمهور


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس، تعداد محدودی افراد سازمان دهی شده، اقدام به سر دادن شعارهایی علیه شخص رییس جمهور کردند.

 به گزارش خبرآنلاین، اگرچه شعاردهندگان قصد داشتند مردم را با خود همراه کنند اما نه تنها با استقبال عمومی همراه نشدند که حتی با واکنش مردم، ناگزیر به سکوت شدند.

 

مردمی که یک ماه پیش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیش از 23 میلیون رای حجت الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور خود برگزیده بودند، ابتدا با تکرار شعارهای مرسوم در روز قدس، همچون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به این عده محدود یادآور شدند که راهپیمایی روز قدس، یک مانور وحدت در مقابل عیادی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است و نه محلی برای تسویه حساب‎های جناحی.

 

اما پس از آنکه جمع محدود سازماندهی شده، همچنان کوشیدند به شعارهای خود علیه رئیس جمهور ادامه دهند، مردم متقابلا با شعار «درود بر روحانی» حلقه آنها را محدود کرده و حمایتشان از دولت مستقر را نشان دادند. تکرار شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور روحانی، منجر به منزوی شدن آن بخش محدود در جمعیت امروز و سکوتشان شد.

 

گفتنی است در حاشیه راهپیمایی امروز علیه اسحاق جهانگیری و علی مطهری نیز شعارهای محدودی داده شده که موید سازماندهی شده بودن این تجمعات علیه این چهره‎ها بود.