ادعای جنجالی مجتبی جباری: سرمربی استقلال تغییر می‌کند


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, مجتبی جباری

هافبک سابق استقلال از احتمال تغییرات در کادرفنی این تیم برای فصل‌ آینده خبر داد.

 به گزارش ایلنا، مجتبی جباری، هافبک سابق استقلال که فصل گذشته در الاهلی قطر حضور داشت علاقه زیادی به بازگشت به استقلال و پایان فوتبالش در این تیم دارد.

 

با این حال پاسخ منصوریان و کادرفنی استقلال نسبت به درخواست بازگشت این بازیکن منفی بود و به جباری اعلام کردند نیازی به او ندارند.

 

در همین راستا جباری در مصاحبه اخیر خود با نشریه الوطن در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: در حال حاضر چیزی معلوم نیست و منتظر مشخص شدن سرمربی جدید استقلال هستم.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, مجتبی جباری

 

جباری در مصاحبه با این نشریه گفت: همان طور که گفتم اخیراً پیشنهادهای زیادی دریافت‌ کرده‌ام که یکی از مهم ترین آنها پیشنهاد باشگاه استقلال است، اما هنوز در این باره تصمیم نهایی‌ام را نگرفته‌ام چون منتظر معرفی سرمربی جدید این تیم و بازیکنانی که قرار است به خدمت بگیرند، هستم. به نظرم زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم چون فصل تازه تمام شده است، اما فکر می‌کنم به بازی در تیم استقلال در فصل آینده خیلی نزدیک هستم.

 

هافبک ایرانی فصل گذشته الاهلی در ادامه افزود: چهار فصل فوق‌العاده و خوشایند را در تیم الاهلی سپری کردم به ویژه سه فصل اول آن که تجربه بسیار مفیدی از همه نظر  بود. این خاطرات زیبا برای همیشه در ذهن می‌مانند، زیرا به همراه خانواده در قطر احساس غربت نمی‌کردیم. همین مسئله سبب شد تا بهترین تلاشم را انجام دهم و 3 فصل اولم در الاهلی فوق‌العاده بود.به خاطر سقوط چهار تیم از لیگ ستارگان قطر به دسته پایین‌تر  شرایط سختی وجود داشت. تمام بازی‌ها حساس و تعیین‌کننده سرنوشت تیم‌ها بودند. من هم شرایط سختی به خاطر مصدومیت داشتم و روی کارم در تیم الاهلی بی‌تاثیر نبود.

 

جباری در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: برای حضور در ترکیب تیم الاهلی با تاخیر مواجه شدم اما سخت کار کردم تا با قدرت غیبتم را جبران کنم. می‌خواستم انتظارات کادر فنی از خودم را در بالاترین سطح ممکن برآورده کنم. متاسفانه پس از تلاش سخت و آمادگی فنی و بدنی جهت بازی برای تیم الاهلی با بی‌اعتنایی یوسف آدم، سرمربی سابق مواجه شدم که مرا رد می‌کرد. او به من فرصت بازی نداد. روی من در بازی‌های پیش‌روی الاهلی با وجود اشتیاق زیادم حساب نمی‌کرد. این یک مسئله طبیعی است که غیبت یک بازیکن آماده در بازی می‌تواند روی عملکرد فنی او تاثیر بگذارد. دیگر نمی‌خواهم زیاد در این خصوص حرفی بزنم.