درخشان نتیجه دربی 82 را پیش بینی کرد - بیشبینی داربی 82 از نگاه افراد مشهور

برگزیده ها سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: بازی کنان من آنقدر عاقل هستند که اجازه ندهند آینده شان را کسان دیگری رقم بزنند. بیشبینی داربی 82 از نگاه افراد مشهور

بیشبینی داربی 82 از نگاه افراد مشهور

برگزیده ها: درخشان نتیجه دربی 82 را پیش بینی کرد

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص شکست خونه به خونه مقابل گیتی پسند اظهار داشت: ما در چند بازی است که بدشانسی می آوریم و با وجود اینکه فرصت های خوبی به دست می آوریم اما بازی کنان نمی توانند از آنها به نحو احسن استفاده کنند. این مسئله تیم را اذیت می کند و فشار مضاعفی را از لحاظ روحی و روانی بر بازی کنان وارد می کند.
وی ادامه داد: وقتی نمی توانیم از فرصت هایمان استفاده کنیم دچار اشتباه هم می شویم که این مسئله باعث می شود گل دریافت کنیم. امیدوارم در بازی های آینده این مشکل برطرف شود و بتوانیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم و به گل برسیم.
به گزارش برگزیده ها سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه برخی ها احتمال صحبت سرمربی سابق این تیم با بازی کنان و بر هم زدن تمرکزشان را می دهند، گفت: در لیگ یک از اینگونه مسائل زیاد اتفاق می افتد. متاسفانه با چنین مواردی لیگ را آلوده کردند اما من معتقدم بازی کنان من آنقدر عاقل هستند که خودشان در مورد آینده شان تصمیم بگیرند و نگذارند کس دیگری آینده آنها را خراب کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد بسیار بچه گانه خواهد بود. معتقدم شخصی که پولی به منزل می برد باید حلال باشد و با تمام وجود برای آن تلاش کرده باشد.
سرمربی سابق پرسپولیس در مورد دربی 82 تاکید کرد: بازی بسیار حساسی است. به نظرم هر تیمی که شهامت بیشتری داشته باشد می تواند پیروز میدان شود. بحث روحی روانی بسیار اهمیت دارد. چرا که دو تیم برای قهرمانی می جنگند.
وی در مورد اینکه آیا معتقد است تیم برنده دربی قهرمان لیگ می شود، گفت: تیمی که در دربی برنده شود قهرمان لیگ است چرا که از لحاظ روحی و روانی شرایطش بهتر خواهد شد و می تواند در ادامه لیگ نتیجه را به سود خود به پایان برساند. من معتقدم شانس پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار بیشتر است و این تیم می تواند با نتیجه 2 بر صفر مقابل استقلال به برتری برسد.
,