احمدی‌نژاد فکر می‌کرد با خانه‌نشینی 11 روزه 35 میلیون نفر به خیابان‌ها می‌ریزند


اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , احمدی‌نژاد

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس در نامه‌ای سرگشاده‌ای خطاب به رئیس جمهور سابق ایران نوشت: آقای احمدی‌نژاد؛ شما در آزمون ولایتمداری رفوزه شدید. 

به گزارش ایلنا از یاسوج"ستار هدایتخواه" نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی که از نمایندگان حامی رئیس جمهور سابق بوده است، نامه‌ای سرگشاده به" محمود احمدی‌نژاد" نوشت.

 

در متن این نامه که یک نسخه آن به‌ایلنا یاسوج ارسال شد،آمده است:جناب احمدی‌نژاد؛ خبر تأسف‌بار حضور شما در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مایه تعجب و تاسف فراوان شد. لازم می‌دانم از باب تکلیف نکاتی را به شما یادآوری کنم.

 

با حضور در ستاد انتخابات، مهر پایانی برحیات سیاسی خود زدید 

 

۱-حضور شما در ستاد انتخابات کشور پایان حضورتان در عرصه سیاسی بود و شما با این حضور در واقع مهر پایانی بر حیات سیاسی خود زدید و از این حیث جای تاسف بسیار است.

 

۲-توصیه مشفقانه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم حضور در عرصۀ انتخابات از باب خیرخواهی و برای حفظ و تقویت موقعیت سیاسی شما در آینده بود که متاسفانه شما با نمک‌نشناسی و خودخواهی این مصلحت اندیشی حکیمانه را زیر پا گذاشتید.

 

۳-مردم و جوانانی که در دو دورۀ ریاست جمهوری از شما حمایت کردند از این باب بود که شما را مطیع ولّی‌امر و گوش به فرمان او می‌دانستند و برای این بود که به ادّعای شما مبنی بر "سپر ولایت شدن" باور پیدا کرده بودند امّا امروز که فرمان ولی را پیروی نکردید در نظر این مردم و جوانان که خالصانه برای پیروزی شما زحمت کشیدند ………

 

در آزمون ولایتمداری رفوزه شدید

 

۴-آقای احمدی نژاد! عیّار ولایت مداری آنگاه تجلّی می‌یابد که بر سر دو راهی فرمان ولی و میل و خواست خویش میل و هوس خویش را زیرپا گذاشته و سر بر فرمان ولیّ بگذاریم و الّا در شرایطی که فرمان ولی با میل و خواسته ما همراه باشد اطاعت از ولی هنری نیست و شما در آزمون ولایتمداری رفوزه شدید و نتوانستید بر میل وهوای نفس خویش غلبه پیدا کنید.

 

سختی ولایتمداری همین جاست که باید از ولایت نفس و شیطان خارج شوی تا بتوانی به ساحت ولایت ولی الله داخل شوی و شما همچون بعضی از اسلافتان (رؤسای جمهور دوره‌های گذشته) قدرت روحی لازم برای خروج از ولایت نفس را نداشتید.

 

فکر کردید با خانه‌نشینی11 روزه 35 میلیون نفر به خیابان‌ها می‌ریزند

 

۵-شما دلسوزی و خیرخواهی بسیاری از دلسوزانی که  شما را از بعضی از اطرافیان ناصالحتان برحذر می‌داشتند نپذیرفتید و همین حلقۀ انحرافی که در ماجرای خانه نشینی یازده روزه به شما القا کرده بودند که سی و پنج میلیون طرفدار دارید که با خانه‌نشینی شما به خیابان‌ها می‌ریزند و بی‌اساسی آن روشن شد.امروز نیز با توجیهات ناموجه‌شان شما را به این وادی کشاندند.

 

۶-خود شما به خوبی می‌دانید توجیهات ناموجهی چون ارشادی یا مولوی بودن حکم ولی یا توصیه و نه فرمان و نهی صریح و یا اینکه توصیه ایشان برای جلوگیری از دو قطبی شدن بود و حالا که با ورود من سه قطبی می‌شود، فقط برای فرار از پاسخگویی و فریب مردم ولایتمدار است. به خوبی می‌دانید که ولایتمدار حقیقی آن هم در سطح رئیس‌جمهور در نظام اسلامی کسی است که اشارات ولیّ را نیامده بر سر چشم بگذارد نه اینکه تصریحات او را زیر پا نهد، مقصود رهبری معظم انقلاب از دو قطبی شدن، دو قطبی کاذب و فتنه آمیزی بود که برای تحقق آن برخی مدت‌ها طراحی کرده بودند والّا روشن است که در هر انتخاباتی که دو جریان اصلی با هم رقابت کنند دو قطبی شکل می‌گیرد.

 

آنچه که نباید می شد شد

ضمن اینکه تنها دلیل آن نهی، دو قطبی‌شدن نبود بلکه مصالح دیگری نیز مد نظر بود که به آن اشارت فرمودند.

 

۷-شما علی‌رغم ادعای تیز هوشی و عُجبی که در این زمینه داشتید به جدّ غافل بودید که دشمنان شیطان صفت و کینه‌توز این نظام گاهی با ده واسطه برای نفوذ و انحراف افراد مؤثر برنامه‌ریزی و طراحی می‌کنند.

 

متاسفانه شما از طراحی‌هایی که از طریق پاره‌ای از متملقانی که اطراف شما را پیله‌وار گرفته بودند غفلت کردید و شد آنچه نباید می‌شد.

 

۸-آنهایی که خود زمینه ساز ورود شما در این وادی شدند امروز از یکسو برای‌حضور شما سوت و کف می‌زنند و از سوی دیگر زبان شماتت و ملامت را بر روی مردم ولایتمداری که برای پیروزی شما در دو دوره زحمت فراوان کشیدند، باز کرده‌اند،که دیدید ما می‌گفتیم دروغگو و فریبکار و ولایت گریز و …است.

 

در حالی که خودشان از کسانی چون خاتمی ، کروبی و موسوی و …حمایت کنند که با فتنه‌انگیزی در مقابل نظام و انقلاب و رهبری ایستادند بدون اینکه حتی یکبار از آنان ابراز برائت کنند و امروز ظاهراً ولایت مدار و با بصیرت شده‌اند ؟!!!

 

آقای احمدی‌نژاد در طول تاریخ شیعه و به ویژه انقلاب اسلامی کم نبودند چهره‌هایی که به خاطر حبّ مقام، قدرت طلبی، حسادت، تکبر، دنیا طلبی و … در مقابل ولی زمان ایستادند و البته از گردونه انقلاب اسلامی خارج شدند همین تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هر کس از حبل ولایت دست برداشت مانند پر کاهی ، سبک و بی‌وزن دستخوش وزش بادهایی می‌شود که او را به هر سوی می‌کشانند رفتارهای سبک سرانه چند ماه اخیر نشان از این گسست داشت به خدا پناه می‌بریم از عاقبت سوء.

 

اگر عذرخواهی نکنید تا همیشه مطرود و منفور خواهید بود 

 

۹- آخرین نکته توصیه‌ای خیرخواهانه به شماست اگر می‌خواهید حیات سیاسی خویش را حفظ کنید قبل از اظهار نظر شورای محترم نگهبان انصراف خود را اعلام و از ملّت ولایت‌مدار ایران و رهبر بزرگوار و دلسوز و مظلوم عذرخواهی و از محضر پروردگار استغفار کنید تا شاید دوباره امکان بازگشت و حضور شما در عرصه سیاسی فراهم آید والا بدانید برای همیشه در نظر ملت ایران مطرود و منفور خواهید بود.