رویای شیرینی که بیرانوند می‌تواند برای‌مان بسازد


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,بیرانوند

علیرضا بیرانوند چشم سرمربی وردربرمن را گرفته‌است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ سفر الکساندر نوری به تهران و تماشای بازی تیم‌ملی شاید سبب شود تا یک ایرانی اقلا به تیم بوندسلیگایی بزرگ او بپیوندد. مسئولان باشگاه وردربرمن در سفرشان به تهران و تماشای بازی ملی با توجه به نیازهای شان روی علیرضا بیرانوند دست گذاشته اند. آلمان مهد گلرهای بزرگ دنیاست اما گلر 25 ساله تیم ملی احتمالا می تواند در جمع این گلرهای بزرگ قرار بگیرد.

 

حالا او پیشنهادی بوندسلیگایی دارد. فیزیک مناسب ، گلری مطمئن ، پرتاب های استثنایی ، از علیرضا یک گلر موفق در اروپا می تواند بسازد . اگرچه او دو ایراد اساسی دارد که باید رفع شان کند. یکی فنی است و باید روی بازی با پایش کار کند چون در فوتبال اروپا بازی از درون دروازه شروع می شود و گلر باید بتواند بازیسازی کند.

 

دیگری هم در مشی رفتاری اش است. اینکه علیرضا بتواند کمی بزرگتر از حالایش شود. رفتارهای احساسی ، شوخی های اضافه و رفتارهایی که خودش می داند برای گلر اول تیم ملی هم چندان مناسب نیست را کنار بگذارد. بی شک این ها را در باشگاه های بزرگ با گرفتن کارشناس های نخبه رفتارشناسی برطرف می کنند.

 

به همه این ها باید زبان یادگرفتن را هم اضافه کند تا مثل کریم باقری وقتی به فوتبال آلمان رفته بود ، دچار مشکل نشود و از مترجم شان بیشترین بهره را ببرد که بتواند اگر رفت در فوتبال اروپا ماندگار شود و یکی از رویاهای شیرین و بزرگ مان را رقم بزند.