انتقام عجیب مدیرعامل از منشی شرکت


مدیر شرکت ترمیم مو که منشی خود را مورد آزار و اذیت قرار داده و از این کارش فیلم گرفته بود، با پرداخت 14 میلیون تومان، رضایت شاکی را جلب کرد. او تعدادی از فیلم‌ها را برای خواستگار شاکی فرستاده بود تا مانع ازدواج او شود.

به گزارش جام‌جم، 7 فروردین 95، زنی به یکی از کلانتری‌های تهران مراجعه کرد و به ماموران گفت: «من مدت هشت ماه در یک شرکت ترمیم مو کار می‌کردم. مدیر شرکت مردی به نام سعید بود که پس از مدتی مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از این کارش فیلم گرفت. او با تهدید انتشار تصاویر، چند بار دیگر نیز این کار را تکرار کرد. هر بار از او می‌خواستم با آبرویم بازی نکند، اما زیر بار نمی‌رفت تا این‌که برایم خواستگار آمد. سعید از این موضوع باخبر شد و برای منصرف کردن خواستگار، تعدادی از فیلم‌ها را برای او فرستاد. او باعث بی‌آبرویی من شد.»

 

با ثبت شکایت زن جوان، ماموران خواستگار او را به کلانتری احضار کردند. کامران گفت: «تازه به خواستگاری مینا رفته بودم که از مدیر شرکت پیامی دریافت کردم. او چند تصویر خصوصی مینا که مربوط به لحظه ارتباط نامشروع بود را برایم فرستاد و مدعی شد با هم در ارتباط هستند. ماجرا را به مینا گفتم و او هم مدعی شد که به زور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. همراه هم برای گرفتن فیلم‌ها به خانه سعید رفتیم، اما جلوی در با هم درگیر شدیم و او با چاقو چند ضربه به دست مینا زد. مدام می‌گفت با او ارتباط دارد و نمی‌گذارد ما با هم ازدواج کنیم. درگیری که بالا گرفت، اهالی به کمکمان آمدند و غائله پایان گرفت.»

 

با ثبت این اظهارات، سعید مورد شناسایی قرار گرفت و بازداشت شد. در بازرسی از تلفن همراه او نیز فیلم‌های خصوصی شاکی به دست آمد تا به این ترتیب کیفرخواست پرونده با موضوع تجاوز صادر شود و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد.

 

شاکی در جلسه دادگاه گفت: «دو سال پیش از همسرم جدا شدم. متهم با آزار و اذیتم و فرستادن فیلم‌های آن برای خواستگارم، سعی داشت با زندگی‌ام بازی کند. با این حال من حاضرم در ازای دریافت 14 میلیون تومان رضایت بدهم. این پول را هم خودم مدتی قبل به متهم قرض داده بودم، اما او حاضر به برگرداندن آن نبود.»

 

سپس متهم پشت جایگاه قرار گرفت و با پذیرفتن شرط شاکی، حاضر شد در ازای گرفتن رضایت، 14 میلیون تومان پرداخت کند. در پایان نیز قضات با توجه به رضایت شاکی، سعید را از اتهام تجاوز تبرئه کردند.