چقدر تا رسیدن ساعت پنج عصر مانده است؟


اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,ساعت پنج عص

فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» در حال حاضر در آخرین مراحل فنی قرار دارد..

 به گزارش بانی  فیلم ، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری در حال حاضر توسط امیر ادیب پرور مراحل پایانی مونتاژ را پشت سر می گذراند. همزمان با تدوین، هم اکنون صداگذاری نیز توسط محمود خرسند در حال انجام است. ضمن اینکه فیلم مدیری موسیقی نخواهد داشت و بعد از پایان صداگذاری و تدوین، فیلم آماده نمایش خواهد بود.

 

همچنین یک سکانس از این فیلم باقی مانده است. در این سکانس که در هفته جاری مقابل دوربین می رود فقط سیامک انصاری حضور دارد و بازی سایر بازیگران در پروژه به پایان رسیده است.

 

سیامک انصارى، آزاده صمدى، نگین معتضدی، امیر جعفری، همراه با مهران مدیرى و چندین هنرور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

«ساعت پنج عصر» مضمونی اجتماعی با رگه هایی کمدی دارد و از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که این مدت زمان آخرین فرصت وی است که باید کاری را انجام دهد… .

 

«ساعت پنج عصر» اولین تجربه سینمایی این کارگردان محسوب می شود که پیش از این ساخت چندین مجموعه تلویزیونی موفق و پربیننده را در کارنامه خود داشته است.

 

مدیری ادامه ضبط «دورهمی» را با پایان تولید کامل «ساعت پنج عصر» آغاز خواهد کرد.

 

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس، مدیر صدابردارى: محمود خرسند، فیلمبردار: کوهیار کلاری، صدابردار: سهیل متولی، طراح گریم: میشا جودت، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، دستیار برنامه ریز: فرامرز وجدان دوست، دستیار دوم کارگردان: افشین آقایی، منشی صحنه: بهناز تاجیک، دستیار کارگردان: فرناز شریفی، جانشین تهیه کننده و مدیر تولید: سیدحسین هادیانفر، مدیر تدارکات: محمود اتحادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: علی درویش صفت و روابط عمومی: وفا ملک زاده.