داماد مزاحم به دام افتاد


دامادی که برای خانواده همسرش در شبکه های اجتماعی ایجاد مزاحمت میکرد توسط پلیس فتا شناسایی ودستگیر شد.

 به  گزارش  ایرنا ؛سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت : هفته گذشته یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و در رابطه با ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای وی و خانواده اش توسط فردی ناشناس طرح شکایت کرد.

 

وی افزود: شاکی اظهار کرده بود که فردی ناشناس با ارسال پیام هایی نامربوط در فضای مجازی در ساعات مختلف شبانه روز برای خانواده ام ایجاد مزاحمت می کند.

سرهنگ عباسی ادامه داد: در این رابطه پرونده مربوطه از سوی پلیس فتا تشکیل و موضوع به منظور بررسی و شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

 

وی گفت: کارشناسان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و این متهم را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

 

وی ادامه داد: این متهم خود را داماد شاکی معرفی و به جرم خود اعتراف کرد و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان به مردم توصیه کرد: بر اساس قانون جرایم رایانه ای هرگونه ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای اشخاص حقیقی و حقوقی جرم بوده و برابر مقررات با افراد هنجار شکن در این فضا برخورد می شود لذا شهروندان می توانند در راستای پیگیری اموری از این دست از طریق شماره 34252344 با پلیس فتا این فرماندهی ارتباط برقرار کنند.