دفاع ترامپ از پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی : فکر می کنید پوتین قاتل و آمریکا بی گناه است!


اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,دفاع ترامپ از پوتین

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار فاکس نیوز : آیا فقط پوتین قاتل است ؛ فکر می کنید کشور خود شما (آمریکا) پرونده پاکی دارد؟!

 دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در مصاحبه روز شنبه خود با شبکه فاکس نیوز ضمن دفاع از پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه درباره احترام او به پوتین که به گفته خبرنگار فاکس نیوز قاتل است و مخالفان خود را می کُشد، گفت : شما فکر می کنید کشور شما خیلی پرونده پاکی دارد و بی گناه است؟

 

به گزارش عصر ایران به نقل از نیویورک تایمز ، ترامپ در مصاحبه ای با "بیل او ریلی" خبرنگار شبکه محافظه کار فاکس نیوز آمریکا که قرار است روز یکشنبه در این شبکه پخش شود، در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید : چرا برای پوتین ان قدر احترام قایلید مگر نمی دانید او یک قاتل است؟ گفت : آیا فقط پوتین قاتل است ، شما فکر می کنید کشور خودتان (آمریکا) پرونده پاکی دارد؟

 

ترامپ با تاکید بر اینکه برای رییس جمهور روسیه احترام قایل است ، افزود: من برای بسیاری از آدمها احترام قایل هستم اما این به آن معنا نیست که با همه آنها رفیق و همراه باشم.

 

او افزود: پوتین رهبر کشورش است. حرف من این است که بهتر است ما به جای اینکه در برابر آنها قرار بگیریم در کنار آنها باشیم و کمک روسیه به ما در جنگ با داعش و نیز تروریسم افراط گرای اسلامی در سراسر دنیا– که یک کارزار بزرگ است – اتفاق خوبی است.  با این حساب آیا من رفیق پوتین هستم؟ من ایده ای در این باره ندارم.

 

ترامپ همچنین در این مصاحبه بار دیگر به مساله تقلب در انتخابات اخیر آمریکا به نفع هیلاری کلینتون اشاره کرده و مدعی شد در میان رای دهندگان در انتخابات اخیر آمریکا بسیاری از مهاجران غیر قانونی و نیز افرادی فوتی که وجود خارجی نداشتند، رای داده اند و 3 میلیون رای بیشتر هیلاری نسبت به او تا حدود زیادی از طریق همین آرای تقلبی به دست آمده است.