حسین فرکی: یا برای قهرمانی می‌جنگم یا برای ماندن/کار سایپا به اما و اگر کشید


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,حسین فرکی

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه در مورد رفتن یا ماندنم برای فصل بعد صحبتی نمی کنم گفت: باشگاه حق دارد در خصوص من تصمیم بگیرد.

 به گزارش مهر، حسین فرکی در نشست خبری هفته پایانی لیگ شانزدهم قبل از دیدار برابر ماشین سازی تبریز گفت: به ایستگاه آخر لیگ رسیدیم و با تیمی بازی داریم که چند هفته قبل سقوطش به دسته یک مسجل شده است اما این دلیل نمی شود که ما فکر کنیم از پیش برنده هستیم و این بازی را با پیروزی به پایان می رسانیم.

 

سرمربی سایپا تأکید کرد: در لیگ شانزدهم مدیریت باشگاه، بازیکنان و همکاران من تلاش زیادی کردند تا موفق باشیم اما آنچه که شایسته باشگاه سایپا بود رقم نخورد و در این چند سال در پیشانی من نوشته یا برای قهرمانی بجنگم یا برای ماندن در لیگ. وضعیت حال حاضر من بدین گونه است که باید فردا در مقابل ماشین سازی بجنگیم، پیروز شویم و بتوانیم بقای خود را در لیگ تضمین کنیم.

 

فرکی خاطرنشان کرد: از بازیکنانم راضی هستم، اما ما در طول لیگ شانزدهم، دو بازی خیلی بد داشتیم آن هم در مقابل پدیده در دور رفت و پیکان که هفته گذشته با آنها بازی کردیم و می توانستیم در این دو دیدار بازنده نباشیم اما این اتفاق افتاد و شرایط ما سخت شد.

 

وی در ادامه افزود: جایگاه سایپا اینجا نیست و اگر امتیازات لازم را کسب می کردیم می توانستیم در رده پنجم یا ششم جدول باشیم. اما متأسفانه با تمام زحماتی که کشیدیم نتوانستیم به آنچه که می خواستیم دست یابیم.

 

سرمربی تیم سایپای تهران تصریح کرد: بد شانس بودیم و کار ما به اما و اگر کشیده شد اما مطمئنم اگر در بازی فردا پیروز از میدان خارج شویم می توانیم به آینده امیدوار باشیم و من آرزو می کنم که ما در مقابل ماشین سازی به پیروزی رسیده و منتظر اتفاقات بازی های دیگر باشیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه به پایان فصل رسیده ایم آیا فصل آینده هم شما در سایپا باقی خواهید ماند یا خیر؟ گفت: با تمام احترامی که برای شما قائلم که این سوال را کردید اما اجازه بدهید در این خصوص اظهارنظر نکنم و جواب سوال شما را به روزهای بعد موکول کنم. در حال حاضر تنها به بازی برابر ماشین سازی فکر می کنم و این حق را به باشگاه می دهم که هر تصمیمی را که می خواهند در مورد من بگیرد زیرا آنها همیشه کار خود را به خوبی انجام می دهند.

 

فرکی در پایان و در پاسخ به این پرسش که گفته شده است با توجه به دیدار حساس پرسپولیس مقابل الوحده هفته آینده قرار است با بازیکنان جوانش مقابل سیاه جامگان قرار گیرد آیا این به ضرر شما نخواهد بود گفت: با شناختی که از برانکو و مجموعه پرسپولیس دارم می دانم که با تمام قوا مقابل سیاه جامگان قرار خواهند گرفت و دیگر باید منتظر بمانیم تا ببینیم برای تیم های پایین جدول چه اتفاقی رقم خواهد خورد.