دستبرد دزدان شب‌رو به مغازه نقره‌فروشی +عکس


دزدان حرفه‌ای نیمه‌شب با برش کرکره مغازه نقره‌فروشی بیش از صد میلیون تومان ظروف نقره سرقت کردند.

 به گزارش جام‌جم، ساعت 8 صبح پنجشنبه چهارم خرداد، مردی با 110 تماس گرفت و ازدستبرد به مغازه نقره‌فروشی‌اش در خیابان استاد نجات‌الهی خبر داد.

 

ماموران کلانتری 107 فلسطین با حضور در آنجا مشاهده کردند کرکره مغازه تخریب شده و سارقان ظروف نقره و زیورآلات را سرقت کرده‌اند. این در حالی بود که بررسی‌‌ها نشان می‌داد، سارقان برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند، دوربین مداربسته و رایانه داخل مغازه را که صحنه سرقت در آن ثبت شده، با خود برده بودند.

 

ماموران به تحقیق از صاحب مغازه نقره‌فروشی پرداختند که معلوم شد ارزش اموال سرقت شده بیش از صد میلیون تومان بوده و ماجرای سرقت را نیز از طریق تماس همسایه‌ها متوجه شده است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی از همسایه‌ها آغاز شد تا این‌که یکی از همسایه‌ها به افسر تحقیق گفت: صبح که به مغازه‌ام آمدم، متوجه شدم کرکره مغازه و قفل تخریب شده و در مغازه نیمه‌باز است. زمانی که داخل شدم همه جا به‌هم ریخته بود. همان موقع مطمئن شدم که از آنجا سرقت شده است. با مرد همسایه تماس گرفتم و موضوع را خبر دادم. بعد او آمد و پس از دقایقی نیز ماموران در محل حاضر شدند.

 

این در حالی بود که همسایه دیگری نیز به افسر تحقیق گفت: ساعت 2 بامداد بود که چهار پسر جوان را دیدم که نزدیک مغازه نقره‌فروشی «سوان» نشسته بودند. گمان کردم آنها از افراد کارتن‌خواب و زباله جمع‌کن هستند و بزودی از آنجا می‌روند. توجهی نکرده و به رستورانم برگشتم. با توجه به رفتار آنها تصور می‌کنم سارقان مغازه همین چهار پسر جوان بودند.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی برای یافتن سارقان مغازه نقره‌فروشی آغاز شد.

 

جوزف، صاحب مغازه نقره‌فروشی درباره ماجرای سرقت از مغازه‌اش به جام‌جم گفت: من از سال 79 این مغازه نقره‌فروشی را اداره می‌کردم. شعبه اول آن در تبریز و شعبه دوم در اختیار من بود. مدتی قبل به دلیل مالیات بالا مجبور شدم مغازه را به حالت تعطیل درآورم. صبح ازطریق تماس یکی از همسایه‌ها متوجه سرقت از مغازه شدم. زمانی که به محل آمدم، متوجه شدم همه وسایل مغازه به‌هم ریخته است.

 

وی افزود: ظروف و زیورآلات نقره که بیش از صد میلیون تومان ارزش داشت سرقت شده و کرکره مغازه ماهرانه تخریب شده بود. سارقان فرصت نکردند گاوصندوق را که داخل آن نیز ظروف نقره بود، خالی کنند.

 

اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث,حوادث روز