پیروزی دراماتیک بایرن برابر لایپزیگ؛ دورتموند بازهم امتیاز از دست داد


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در حساس ترین بازی هفته سی و سوم رقابت های بوندسلیگا در خانه لایپزیگ با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید اما دورتموند برابر آگزبورگ با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 به گزارش ایسنا، هفته سی و سوم رقابت‌های بوندسلیگا با انجام ۸ دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیگ به مصاف هم رفتند.

 

این دیدار که در ورزشگاه خانگی لایپزیگ برگزار شد و تقابل تیم نخست با تیم دوم جدول رده‌بندی بود در نهایت با پیروزی ۵ بر ۴ بایرن مونیخ به پایان رسید.

 

بایرن در این دیدار با نتیجه چهار بر دو عقب افتاد اما در نهایت توانست در دقایق پایانی بازی را با پیروزی به سود خود به پایان رساند. بایرن تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۴ بر سه عقب بود اما داوید آلابا و آرین روبن دو گل به ثمر رساندند تا شاگردان آنچلوتی پیروز این دیدار حساس شوند.

 

گل های بایرن مونیخ را در این دیدار تیاگو آلکانترا، داوید آلابا، آرین روبن و روبرت لواندوفسکی (۲ گل) به ثمر رساندند.

 

نتیجه این دیدار تاثیر در جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نداشت چرا که بایرن مونیخ پیش از این توانست عنوان قهرمانی خود را نهایی کند و لایپزیگ هم جایگاه دوم خود را با وجود شکست در این دیدار خانگی قطعی کرد.

 

در یکی دیگر از دیدارهای حساس بوروسیا دورتموند که در ورزشگاه خانگی آگزبورگ به میدان رفته بود یک نتیجه ناامید کننده دیگر را به دست آورد و با تساوی یک بر یک متوقف شد اما هم‌چنان به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به هوفنهایم در رده سوم جدول باقی ماند.

 

تک گل دورتموند را در این دیدار پیر اوبامیانگ به ثمر رساند تا هم‌چنان این بازیکن با لواندوفسکی رقابت تنگاتنگی برای آقای گلی داشته باشد.

 

هوفنهایم با سرمربی جوان خود پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست به روند خوب وردربرمن با سرمربی ایرانی‌اش پایان دهد و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی برسد.

 

نتایج دیگر دیدارها

دارمشتات صفر- هرتابرلین ۲

شالکه یک - هامبورگ یک

ماینتس ۴- فرانکفورت ۲

 

ولفسبورگ یک - مونشن گلادباخ یک

بایرلوکوزن ۲- کلن ۲

فرایبورگ یک - اینگول اشتات یک