چهار شرور مسلح در شرق هرمزگان به هلاکت رسیدند


فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران پلیس چهار نفر از اشرار مسلح در کوه های اطراف شهرستان رودان به هلاکت رسیدند. 

به گزارش ایرنا، سردار عزیزاله ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

وی بیان داشت: ماموران پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی پس از شناسایی محل تردد و تحرکات این افراد، عصر یکشنبه در کوه های اطراف شهرستان رودان با تیم چهار نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: در بازرسی از این افراد، تعداد چهار قبضه اسلحه جنگی،112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

 

سردار ملکی اذعان داشت: 2 نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

 

وی گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی در منطقه شود مبارزه خواهد کرد و از مردم می خواهیم هر نوع موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

شهرستان رودان در 100 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.