ترامپ: در انتخابات آمریکا تقلب شده است


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دونالد ترامپ شب گذشته و در دیدار با جمعی از رهبران کنگره آمریکا، بار دیگر ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تکرار کرد.

به گزارش مهر به نقل از نیویورک تایمز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با رهبران کنگره که در کاخ سفید انجام شد، بار دیگر بر مساله رخ دادن تقلب در انتخابات آمریکا تاکید کرده و گفت با وجود پیروزی نهایی در انتخابات، پیگیر آنچه وی رای های داده شده غیرقانونی به نفع «هیلاری کلینتون» خواند، خواهد شد.

 

«ترامپ» که شب گذشته در کاخ سفید میزبان جمعی از رهبران کنگره بود، ادعا کرد که بین ۳ تا ۵ میلیون رای توسط مهاجران غیرقانونی به نفع کلینتون و به ضرر وی به صندوق های رای ریخته شده که همین مساله منجر به عقب افتادن سه میلیونی آرای مردمی رئیس جمهوری آمریکا از رقیب انتخاباتی خود یعنی «هیلاری کلینتون» شده است.

 

نیویورک تایمز در یادداشت خود، ادامه مطرح شدن چنین ادعاهایی از جانب «ترامپ» را احساس نامشروع بودن انتخاب شدن وی به عنوان رئیس جمهوری آمریکا و خلاء محبوبیت مردمی در برابر «کلینتون» توسط وی می داند.

 

گفتنی است «دونالد ترامپ» با وجود کسب ۳۰۴ رای کنگره  و راهیابی نهایی به کاخ سفید همواره مهاجران غیرقانونی حاضر در آمریکا و رای آنها را عاملی بر عدم موفقیت خود در کسب آراء مردمی در این کشور می داند.