جدیدترین رقم فروش فیلم‌ها اعلام شد / «خیلی دور خیلی نزدیک»


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پخش‌کنندگان سینمای ایران،جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی را تا شامگاه پنج شنبه 17 فروردین ماه در حالی اعلام کردند که همچنان دو فیلم «گشت» و «خوب، بد، جلف» بیشترین فروش را دارند و در میان بقیه‌ی فیلم‌های اکران نوروزی، دو فیلم میلیاردی شده‌اند و دو فیلم دیگر به یک میلیارد هم نرسیدند.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده «سه بیگانه» به ایسنا از فروش، یک میلیارد و 400 میلیون تومانی این ساخته‌ی مهدی مظلومی خبر داد.

 

به گفته‌ی این پخش کننده این رقم فروش مجموع فروش تهران و شهرستانهاست و این فیلم 25 سالن در تهران و حدودا 40 سالن در شهرستانها دارد.

 

به گفته‌ی اسماعیلی؛فیلم «سه بیگانه» در حالی سومین هفته‌ی اکرانش را پشت سرگذاشته است که هیچ گونه امکان تبلیغی ندارد.

 

علی سرتیپی مدیرعامل فیلمیران که پخش‌دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را برعهده دارد، درباره‌ی آخرین رقم فروش این دو فیلم اجتماعی گفت: فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی 810 میلیون تومان با 28 سالن در تهران و شهرستانها فروخته است.

 

به گفته‌ی این پخش کننده؛ فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان نیز در 33 سالن تهران و شهرستانها فروشش به مرز 600 میلیون تومان نزدیک می‌شود.

 

پارسیان پخش‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز» هم به ایسنا گفت: آخرین ساخته‌ی محمد حسین مهدویان،تا شب گذشته در تهران یک میلیارد و 750 میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستانها 610 میلیون تومان فروخته است که مجموعا فروشش از مرز 2 میلیارد و 360 میلیون تومان گذشته است.

 

به گفته‌ی این پخش کننده؛ فیلم «ماجرای نیمروز» در تهران و شهرستانها 62 سالن سینما دارد و طی روزهای آینده به تعداد سینماهای آن در شهرستانها اضافه خواهد شد.

 

پارسیان همچنین خبر داد که با آغاز مجدد ثبت نام اکران دانشجویی،260 دانشگاه ثبت نام کردند و گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی،فروش «ماجرای نیمروز» پس از تعطیلات سیر صعودی داشته است.

 

مختاری مسوول پخش «هدایت فیلم» نیز درباره‌ی آمار فروش «گشت2» و «خوب، بد، جلف» توضیح داد: «گشت» در تهران 5 میلیارد و 450 میلیون تومان و در شهرستانها 3 میلیارد و 370 میلیون فروش داشته است که مجموع فروشش به مرز 8 میلیارد و 820 میلیون تومان می‌رسد.

 

به گفته‌ی او؛ تعداد سینماهای «گشت» 95 سالن در شهرستانها و 32 سالن در تهران است.

 

مختاری همچنین از فروش 7 میلیارد و 320 میلیون تومانی «خوب، بد، جلف» در تهران و 4 میلیارد و 210 میلیون تومانی در شهرستانها خبر داد که مجموع فروش این ساخته‌ی پیمان قاسم خانی را به رقم 11 میلیارد و 530 میلیون تومان در 30 سینمای تهران و 85 سالن در شهرستانها می‌رساند.