بازگشت محمود بصیری بعد از 12 سال به تئاتر


اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگ,محمود بصیری

نمایش «بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان با بازی محمود بصیری از اوایل تیرماه ۹۶ در تالار سنگلج به صحنه می‌رود.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه تاتر حرکت، نمایش "بنگاه تئاترال" نوشته علی نصیریان قرار است از هفته دوم تیرماه به کارگردانی هادی مرزبان در تالار سنگلج به صحنه برود. بنا بر این گزارش چند تن از هنرمندان پیشکسوت نیز به دعوت هادی مرزبان به گروه بازیگران این نمایش پیوسته‌اند.

 

“محمود بصیری” از بازیگرانیکه مردم او را با بازی در نقشهای خاطره انگیزی چون سریال "آرایشگاه زیبا" ، سریال "هزاردستان" و آثار سینمایی چون "مادر" و "سوته دلان" به یاد دارند، که بنا به دلایلی بیش از دوازده سال از عرصه بازیگری تئاتر دور مانده بود با حضور در این نمایش بار دیگر به صحنه باز میگردد.

 

«بنگاه تاترال» یک نمایش کمدی ایرانی در قالب تخته حوضی است که با شیوه خاص اجرایی هادی مرزبان و با بهره‌گیری از موسیقی زنده اجرا می‌شود.

 

در این نمایش بازیگرانی چون: ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میرطاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی و نیز سامان تیر انداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلالوند و جمعی از هنرجویان تئاتر ایفای نقش می کنند. محمد حشمتی خواننده، علی المعی آهنگساز، فرزانه کابلی طراح حرکت، رضا مهدیزاده طراح صحنه، صدف شجاعی طراح لباس، امیر ترحمی طراح نور، محمد وفایی طراح گرافیک و مدیر روابط عمومی، امیر کوروش اعرابی عکاس نمایش هستند.

 

دستیار کارگردان مهری آسایش و منشی صحنه اکرم حاج حسینی در گروه کارگردانی همکاری می کنند.

 

ساعت و تاریخ دقیق اجرای نمایش و سایت خرید اینترنتی متعاقبا اعلام می‌شود.