برانکو: نیمکت‌نشینان الهلال هم ملی‌پوش‌اند/ امیدوارم طارمی بتواند بازی کند


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اگر طارمی را در دیدار مقابل الهلال در اختیار داشته باشد پس از ۱۳ هفته همه بازیکنانش را در اختیار دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین روز شنبه این تیم درباره برنامه ۱۰ روزه تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: کار اصلی ما تمرکز روی دو بازی آسیایی است، چون در این برهه زمانی دوره فشرده‌ای برای هر چهار نماینده ایران شروع شده است. این یک موفقیت بزرگ است که ایران چهار نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد. ما و همه دوستدارن فوتبال دلشان می‌خواهد که این چهار نماینده به موفقیت برسند.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا طارمی می‌تواند در بازی مقابل الهلال سرخپوشان را همراهی کند، گفت‌: اگر طارمی بتواند در این دیدار بازی کند پس از ۱۳ هفته‌ ما تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم که ان‌شاء‌الله این اتفاق بیافتد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره سخت‌ترین حریفش در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: گروه ما، سخت ترین گروه است ولی الهلال سخت‌ترین حریف ما در این مرحله است که قهرمان آسیا و از تیم‌های خوب چند سال اخیر آسیا بوده است. الریان نیز قهرمان کشور قطر است و الوحده در کنار العین قوی‌ترین تیم اماراتی است. در نتیجه‌ گروه سختی داریم و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقطه ضعف حریفان آسیایی‌اش، بیان‌ کرد: در مورد نقطه ضعف آنها صحبتی نمی‌کنم. الهلال در لیگ و آسیا با قاطعیت قهرمان شده و سال‌ها است که قهرمانی های زیادی را تجربه می‌کند و تیم خوبی دارند و کار ما جلوی آنها سخت خواهد بود. الهلال تیمی است که علاوه بر بازیکنان اصلی حتی نیمکت نشینانش نیز ملی‌پوش هستند.

 

وی درباره بازیکنان نیمکت نشین تیمش، گفت‌: ما در چند بازی اخیر با مشکلاتی همچون محرومیت و مصدومیت روبرو بودیم و نمی توانستیم از تمام بازیکنان‌مان استفاده کنیم. طبیعی است که هر تیمی که بخواهد نتیجه‌ مطلوبی بگیرد باید به اندازه کافی نیمکت خوبی داشته باشد. در حال‌ حاضر تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم که تمام آنها سلامت هستند. مقابل سپاهان نشان دادیم علی‌رغم نبود چند بازیکن می‌توانیم موفق شویم و همچنین ما به جوانان مان اعتقاد داریم.

 

برانکو درباره تاخیرش در تمرین امروز پرسپولیس نیز گفت‌: پیش از آمدن به تمرین به باشگاه رفتم و جلسه‌ای را با طاهری درباره مسائل آسیا، مسائل جاری باشگاه و برنامه‌های که در آینده داریم برگزار کردم. جمعه به دلیل بسته بودن باشگاه نتوانستم با طاهری جلسه برگزار کنم و امروز این کار را انجام دادم.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره نبردن تعدادی از بازیکنان جوان تیمش به همراه این تیم برای دیدار با الهلال نیز گفت‌: قرار شد تعدادی از بازیکنان جوان ما را با خود به این سفر نبریم و آنها در دوبی به ما ‌اضافه شوند.