جلالی: دستمزد برخی بازیکنان دور از واقعیت است


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تیمش در نقل و انتقالات منطقی عمل کرده است.

 مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند نقل‌ و انتقالات تیمش، اظهار کرد: ما در نقل‌ و انتقالات عملکرد رضایت بخشی داشتیم. سعی کردیم در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داریم اقدام کنیم. البته پنج بازیکن از جمع ما جدا شدند که این موضوع هم در نقل‌ و انتقالات ما تاثیرگذار بود. با جدایی این پنج بازیکن، سه بازیکن از لیگ برتر جذب کردیم. سه بازیکن هم از لیگ یک به جمع ما اضافه شدند و قرار است ظرف روزهای آینده یک یا دو بازیکن خارجی هم جذب کنیم.

 

او در ادامه درباره روند نقل‌ و انتقالات لیگ هم، گفت‌: در نقل‌ و انتقالات لیگ معمولا باشگاه‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند. گروهی که بالانشین هستند و برای قهرمانی می‌خواهند بجنگند و بخشی از تیم‌ها هم می‌خواهند در لیگ بمانند و سقوط نکنند. البته در ادامه گروهی دیگر هم وجود دارند که در میانه‌های جدول هستند و همیشه در جذب بازیکن بی‌استرس و با یک منطق خاص عمل می‌کنند. تیم ما از همین‌گونه تیم‌ها است و سعی کرده‌ایم که در این مدت منطقی حرکت کنیم و اسیر بمب ترکاندن برخی از باشگاه‌ها نشویم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: متاسفانه ارقام پرداختی برخی از بازیکنان کمی دور از واقعیت شده است. بازیکنی که سال قبل ۳۰۰ میلیون تومان می‌گرفت، باید امسال ۴۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشد اما اگر به این بازیکن ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شود، قاعدتا مبلغ زیادی را دریافت کرده است و شاید سال آینده نتواند این پول را دریافت کند و به همین خاطر سرخورده شود. من فکر می‌کنم که باشگاه‌هایی که در نقل‌ و انتقالات منطقی عمل می‌کنند باید الگوی باشگاه‌هایی باشند که به دنبال خبرسازی هستند.

 

جلالی در ادامه درباره لژیونر شدن برخی از بازیکنان هم، گفت‌: این که بازیکنان ما می‌خواهند لژیونر شوند مساله عجیبی نیست. باید ببینیم که در فکر آنها چه می‌گذرد. من بازیکنی را به خاطر می‌آورم که در ایران بیشتر از دو برابر یک باشگاه اروپایی می‌توانست پول بگیرد اما به آن باشگاه اروپایی رفت و عقیده‌اش هم بر این بود که اگر به اروپا برود به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شود. این بازیکن عقیده‌اش این بود، من نمی‌توانم بگویم درست است یا غلط اما به‌ هر حال باید امیدوار باشیم که این بازیکنان برای آینده‌شان درست تصمیم بگیرند.