دبيركل فدراسيون فوتبال در استانه تغيير/ اسدی رفتنی است؟


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,دبيركل فدراسيون فوتبال

با توجه به فضای به وجود آمده و اهمیت همدلی و اتحاد در تمامی سطوح مدیریتی و اجرایی و فنی،‌جدایی اسدی از فدراسیون فوتبال قطعی است. البته با درخواست هیات رئیسه قرار است تذکر جدی به کارلوس کی‌روش به خاطر بیانیه‌های تند اخیری که علیه مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرده داده شود تا جلوی حواشی و مشکلات بیشتر گرفته شود. 

 به گزارش میزان،با بیانیه تند و جنجالی سرمربی تیم ملی و سپس مصاحبه‌های آتشین دبیرکل فدراسیون فوتبال،‌ اختلاف‌ بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی دوباره به اوج خود رسیده است. در این میان خبری هم منتشر شد که از رویهای قبل با مذاکرات صورت گرفت در جلسات خصوصی فدراسیون فوتبال توافق نهایی برای نوشتن استعفا از سوی اسدی به سرانجام رسیده و قرار بود این مدیر شنبه استعفای خود را تقدیم مهدی تاج کند.

 

البته این خبر از سوی هیچ کدام از مدیران فدراسیون فوتبال به صورت رسمی تایید نشد،‌ اما پیگیری خبرنگار گروه ورزشی میزان نشان می‌دهد که در حاشیه برگزاری  مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان خوزستان،‌  توافق نهایی برای ایجاد تغییرات مدیریت فدراسیون انجام شده است.

 

به دنبال بیانیه کی‌روش و سپس مصاحبه‌های تندی که اسدی انجام داد، انتقادهایی از مدیران ارشد فدراسیون با درخواست سرمربی تیم ملی قصد دارد مقدمات جدایی دبیرکل را فراهم کند مطرح شد. به همین ترتیب در برخی خبرها عنوان شد که به خاطر حفظ استقلال کاری پروسه تغییرات منتفی شده است.

 

اما  با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که تغییر دبیرکل از دستور کار فدراسیون فوتبال خارج نشده است. چرا که پیش از بیانیه کی‌روش هم توافق‌های نهایی در این باره انجام شده بود.

 

به این ترتیب به نظر می رسد با توجه به فضای به وجود آمده و اهمیت همدلی و اتحاد در تمامی سطوح مدیریتی و اجرایی و فنی،‌جدایی اسدی از فدراسیون فوتبال قطعی است. البته با درخواست هیات رئیسه قرار است تذکر جدی به کارلوس کی‌روش به خاطر بیانیه‌های تند اخیری که علیه مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرده داده شود تا جلوی حواشی و مشکلات بیشتر گرفته شود.

 

هر چند مهدی تاج سعی می کند با دوری از جار و جنجال‌های رسانه‌های امور فدراسیون فوتبال را انجام بدهد،‌ اما شنیده‌ها حکایت از این مساله دارد که بررسی‌ها برای انتخاب دبیرکل جدید هم آغاز شده و مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال قصد دارند با استقلال کامل و بدون تاثیر گرفتن از فشارهای احتمالی بیرونی،‌ دبیرکل فدراسیون را انتخاب و به هیات رئیسه معرفی کنند.