برانکو: عصبانی‌ام، نمی‌شود گفت اشتباهات داوری اتفاقی بوده است


اخبار ورزشی   ,خبرهای  ورزشی  ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اشتباهات داوری علیه تیمش آنقدر زیاد بوده که دیگر نمی‌توان گفت اتفاقی بوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین سه‌شنبه تیمش، درباره کارت زردهای عمدی بازیکنانش در دیدار با گسترش فولاد، گفت‌: من قبلا هم گفته‌ام ما محاسبه‌گر نیستیم. امتیازهای دیدار با صبا نیز همانقدر برای ما مهم است که به امتیازهای سایر تیم‌ها اهمیت می‌دهیم. ما برای دیدار با صبا محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی را در اختیار نخواهیم داشت.

 

وی درباره این که بازیکنان خودشان از روی عمد کارت گرفته‌اند نیز گفت‌: من این را نمی‌دانم. این را باید از خود طارمی و سایر بازیکنان بپرسید، اما شما ببینید وقتی دو پنالتی‌ بر روی طارمی گرفته نمی‌شود آیا این بازیکن نباید عصبی شود؟ چرا برای ما این سوت‌ها را نمی زنند؟ همچنین مدافع آنها که دو بار کارت زرد گرفته بود نیز باید اخراج می‌شد در حالی که در زمین ماند. این اتفاقات آنقدر زیاد بوده که نمی‌شود گفت‌ اتفاقی بوده است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره تیم گسترش فولاد تبریز نیز گفت‌: گسترش، تیم با کیفیتی است. آنها در ابتدای فصل به دلیل این که پنج خرید جدید داشتند آغاز خوبی نداشتند، اما رفته به رفته بهتر شده و به بازیکنان و هواداران تبریک می گویم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. به طوری که همه راضی باشند.

 

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید آیا بهتر نبود بازیکنان تیمش کمی خویشتن‌دار بودند تا دچار محرومیت نشوند؟ او پاسخ داد: اگر یک نفر مدام حق شما را پایمال کند، شما ساکت می ایستید؟ من عصبی هستم، چون دو پنالتی‌ ما را برابر گسترش فولاد نگرفتند و بازیکن حریف را اخراج نکردند. در بازی‌های قبل هم مدام داوری‌ها به ضرر ما تمام می‌شود.

 

برانکو ادامه‌ داد: طبیعی است که در چنین فضایی چون فشار زیادی روی بازیکنان است و هواداران از آنها انتظار زیادی دارند، عصبی شوند. من درکشان می‌کنم. سعی می‌کنیم جو تیم را آرام کنیم اما این کار آسان نیست. آیا وقتی داور پنالتی‌ ما را نمی‌گیرد باید به او بگوییم ببخشید که پنالتی‌ نگرفتی؟!

 

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت‌: به خاطر اشتباه‌های داوری روز به روز نگران‌تر می‌شوم و منتظرم که باشگاه در این زمینه واکنشی نشان دهد. 

 

برانکو درباره آخرین وضعیت بازیکن عراقی که گفته می‌شد مدنظر پرسپولیس است، گفت‌: هنوز این کار در دست اقدام است.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به محرومیت استقلال از حضور در نقل‌ و انتقالات، گفت‌: در فوتبال این مسائل پیش می‌آید. رئال و بارسا هم این مشکل را داشتند. به‌ هر حال ما تلاش می‌کنیم که ثبات مالی داشته باشیم.