پاسخ زشت خداداد به سرهنگ علیفر - اظهار نظر سرهنگ علیفر راجب به خداداد

برگزیده ها خداداد عزیزی به شکلی عجیب پاسخ انتقادات گزارشگر فوتبال را داد. اظهار نظر سرهنگ علیفر راجب به خداداد

اظهار نظر سرهنگ علیفر راجب به خداداد

برگزیده ها: پاسخ زشت خداداد به سرهنگ علیفر

به گزارش مشرق، چند شب پیش علیفر گزارشگر فوتبال به برنامه خندوانه رفت و مدعی شد که می خواهد سرمربی یک تیم لیگ برتری در فصل بعد شود. بعد از این اظهار نظر خداداد عزیزی در انتقاد به این گزارشگر فوتبال گفت
آقای علیفر فکر می کند عقل کل است! یعنی گواردیولا نمی فهمد و علیفر می فهمی؟
به گزارش برگزیده ها دوباره بعد از این علیفر جواب حماسه ساز ملبورن را داد و گفت عزیزی سواد ندارد و نمی فهمد من چه می گویم! این کشمکش و دعوا تا جایی ادامه داشت که عزیزی امروز جواب زشتی به علیفر داد.  وی در این باره گفت: بنده عادت ندارم جواب هرکسی را بدهم. خیلی ها می توانند مرا نقد کنند اما شنیده ام این آقا در لابه لای انتقادات خود گفته اند من تربیت خانوادگی و فرهنگ ندارم. اما می خواهم فقط به یک موضوع اشاره کنم. پدرم همیشه به من گفته خودت باش. دنبال ظاهرسازی و عوام فریبی نرو. اگر حتی به ضررت تمام شد و به همین علت است که همیشه یک رو داشته ام و دنبال به دست آوردن دل کسی با حرف ها و یا رفتار فریبنده نرفته ام.
وی افزود: به نظر من شخصی که کلاه گیس روی سرش می گذارد، دارد ظاهرسازی می کند. تکلیف آدمی که کلاه گیس می گذارد و باعث زیر سوال رفتن اعتبارش می شود با خودش و بقیه مشخص است و من پاسخی برای این فرد ندارم.

,