جبران زمان اختصاص‌یافته به نامزدها در مناظره اول امروز صورت می‌گیرد


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مناظره

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جبران زمان اختصاص یافته به نامزدها که پس از مناظره هفته قبل مورد اعتراض برخی از آنان بود در مناظره امروز جبران می‌شود.

 سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با  اشاره به مناظره امروز 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در مناظره امروز موضوع اختصاص وقت به کاندیداها که در مناظره قبلی مورد اعتراض برخی نامزدها بود، جبران می‌شود.

 

وی افزود: در مناظره امروز مسائل سیاست داخلی، سیاست خارجی و مسائل فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و در این‌باره از نامزدها سؤال خواهد شد.

 

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در مناظره امروز ابتدا هر یک از نامزدها به یک سؤال کلی جواب خواهند داد و در مرحله دوم 6 سؤال در سه حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی و مسائل فرهنگی از کاندیداها پرسیده خواهد شد.

 

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: در مناظره امروز کاندیداها همانند هفته گذشته ساعت 14:30 وارد سازمان صدا و سیما خواهند شد و از ساعت 16 تا 16:30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای آنها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی هر یک از کاندیداها در مناظره انجام می‌شود.

 

وی در پایان، گفت: مناظره از ساعت 16:30 تا 19:30 خواهد بود که در میانه کار نامزدها 15 دقیقه فرصت خواهند داشت تا استراحت کرده و با مشاوران خود صحبت داشته باشند.