فرار لیورپول از بحران/ آقای معمولی با برد آشتی کرد


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرار لیورپول از بحران/ آقای معمولی با برد آشتی کرد

لیورپول موفق شد در هفته بیست پنجم لیگ برتر در خانه با دو گل تاتنهام را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، در هفته جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه به دیدار تاتنهام رفت.

 

قرمزهای آنفیلد در سال جدید میلادی نمایش بسیار ضعیفی داشتند و همین باعث شده بود تا ضمن حذف از دو جام اتحادیه و حذفی، به رده ششم لیگ نیز سقوط کنند.

 

«سادیو مانه» سنگالی که مدتی به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا از ترکیب لیورپول دور بود، توانست روی اشتباهات مدافعان مرکزی تاتنهام دروازه این تیم لندنی را دو بار در نیمه نخست باز کند.

 

در نیمه دوم نیز لیورپول به خوبی بازی را مدیریت کرد تا در نهایت این بازی را ۲ بر صفر به سود خود به پایان برساند.

 

در ادامه این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) چلسی صدرنشین در خانه برنلی به میدان می‌رود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بارسلونا با تحقیر فینالیست کوپا دل‌ری، صدرنشین شد

بارسلونا با پیروزی پر گل برابر آلاوس، توانست پس از مدت‌ها به صدر جدول لالیگا برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته بیست و دوم لالیگا بارسلونا برابر آلاوس قرار گرفت و با نتیجه پر گل ۶ بر صفر حریف آتی خود در فینال کوپا دل ری را شکست داد.

 

در نیمه نخست بارسلونا سعی داشت به دروازه آلاوس برسد، این اتفاق افتاد اما فرصت‌های آبی اناری‌ها به گل تبدیل نشد، در مقابل میزبان در ضد حمله خطر ساز بود. در دقیقه ۲۶ بازی دو تیم در یک توپ رفت و برگشتی فرصت باز کردن دروازه یکدیگر را داشتند، اما این اتفاق رخ نداد.

 

در نهایت نخستین گل بارسلونا در دقیقه ۳۷ توسط لوییس سوارز به ثمر رسید، او با پاس گل الکس ویدال توانست گلزنی کند. دقایقی بعد توپی که دروازه‌بان آلاوس دفع کرده بود به صورت اتفاقی به صورت سوارز برخورد کرد و در مقابل نیمار فرود آمد و مهاجم برزیلی به راحتی دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول با پیروزی دو بر صفر شاگردان لوییس انریکه به پایان رسید.

 

در نیمه دوم میزبان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در لحظات نخست این نیمه فرصت گلزنی داشت، اما کریستین سانتوس توپ را به آسمان زد. آلاوس به این روش ادامه داد و بازیکنان بارسا از فضاهای ایجاد شده به خوبی بهره بردند و جشنواره گل خود را در این نیمه به ثبت رساندند. پس از گلزنی نیمار و سوارز، این بار نوبت به لیونل مسی رسید. مهاجم آرژانتینی در دقیقه ۵۹ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. تنها چهار دقیقه بعد بازیکنان آلاوس به اشتباه دروازه‌شان را باز کردند. در ادامه ایوان راکیتیچ و سوارز باردیگر گلزنی کردند.

 

بارسلونا با کسب این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و با سه بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت.

 

رئال مادرید در آخرین بازی امشب مهمان اوساسونا است.