ترکاشوند: استقلال یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون به شجاعیان می‌دهد/ به بازگشت رفیعی امید دارم


اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,ترکاشوند

معاون امور اقتصادی پرسپولیس می‌گوید به شجاعیان تنها مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد داده بودند. او همچنین خبر مذاکره پرسپولیس با اشکان دژاگه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ترکاشوند درباره آخرین وضعیت حضور پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات، اظهار کرد: نقل و انتقالات باشگاه در رده بزرگسالان تقریبا تمام شده است. در حال حاضر مذاکراتی برای رده زیر ۲۳ سال داریم تا این رده کامل شود. درباره بشار رسن بازیکن عراقی مدنظر پرسپولیس هم باید بگویم که او هنوز با باشگاه عراقی قرارداد دارد و ما منتظر جواب او هستیم. مذاکرات خوبی با او داشتیم و منتظر جواب نهایی او هستیم.

 

معاون امور اقتصادی پرسپولیس درباره مذاکره با داریوش شجاعیان که دیشب (یک‌شنبه) به استقلال پیوست، گفت: باشگاه گسترش فولاد پول زیادی برای انتقال شجاعیان درخواست کرده بود. برخی شایعه کرده بودند که پرسپولیس پیشنهاد بالاتری نسبت به استقلال داده است اما این درست نیست. آنها حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان از ما برای رضایت‌نامه طلب کرده بودند که ما قبول نکردیم.

 

او افزود: ما به آنها پیشنهاد دادیم که مبلغ حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به همراه یک بازیکن جوان‌مان را به آنها می‌دهیم. می‌دانم که استقلال مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ و یک چک ۳۰۰ میلیون تومانی به آنها داده است.

 

ترکاشوند درباره اظهارنظر نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد که گفته بود پولی که پرسپولیسی‌ها برای شجاعیان می‌خواستند بدهند در حد آبنبات چوبی بوده، گفت: بالاخره ۳۰۰ میلیون تومان در مقابل یک میلیارد و ۸۰۰ در حد آبنبات چوبی است. ما از ابتدا در صحبتی که با شجاعیان داشتیم به او گفتیم که وارد مبلغ رضایت‌نامه‌ات نمی‌شویم چون پرسپولیس از این پول‌ها ندارد. ما به او گفتیم رضایت‌نامه‌اش را خودش بگیرد و بعد درباره قرارداد با هم صحبت می‌کنیم.

 

معاون امور اقتصادی پرسپولیس درباره اظهارنظر استقلالی‌ها که گفتند پرسپولیس به شایان مصلح مبلغ و آپشن بیشتری داد تا به این تیم بیاید، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. در این دو سال گذشته که طاهری آمده هیچ چیز به جز صداقت در قراردادهایی که در فدراسیون ثبت شده وجود ندارد. یکسری آپشن‌های قهرمانی است ولی مبالغ آن زیاد نیست. قرارداد او ۴۰۰ میلیون است و او زمانی که به باشگاه پرسپولیس آمد گفت که استقلال ۸۰۰ میلیون پیشنهاد داده ولی او دلش با پرسپولیس است.

 

او اضافه کرد: من نمی‌دانم پندار توفیقی این صحبت‌ها را از کجا آورده است ولی یک هفته تا ۱۰ روز قبل از این که استقلال با مصلح وارد مذاکره شود با او توافق کرده بودیم و قراردادش امضا شده بود.

 

ترکاشوند در ادامه درباره سرنوشت سروش رفیعی، بیان کرد: من دیروز با او صحبت کردم و قرار شد در یکی دو روز آینده او را ببینم. من فکر می‌کنم امیدی به بازگشت سروش رفیعی هست. ما تا الان صددرصد خواسته‌های برانکو را در فصل نقل و انتقالات فراهم کردیم.

 

معاون امور اقتصادی پرسپولیس درباره شایعه حضور دژاگه در پرسپولیس، اظهار کرد: من تا حالا چیزی نشنیده‌ام و خودم هم این خبر را از روزنامه‌ها فهمیدم. این خبر را تکذیب می‌کنم.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی در فصل نقل و انتقالات بهتر عمل کرده‌اند، گفت: نمی‌توان به طور دقیق نظر داد. بستگی به نیازهای تیم دارد. اگر تیمی نیازهایش برطرف شود در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده است. درباره پرسپولیس می‌توانم بگویم که با توجه به انتخاب‌های برانکو صددرصد نفراتی که او مدنظرش بوده جذب کردیم. از نظر من، ما در نقل و انتقالات موفق بودیم.

 

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌هایی که بازیکنان مطرح جذب می‌کنند و به جوانگرایی اعتنایی ندارند،‌ گفت: همه این مسائل به نیازهای تیم بستگی دارد و ممکن است تیمی با جذب بازیکن گمنام و جوان بهتر عمل کند. در لیست ما نام بازیکنان گمنام و جوانی هم بود که در روزهای آینده به تیم اضافه می‌شوند. اگر دقت کنید ما نفراتی که جذب کرده‌ایم همه جوان هستند.