تقلید نتانیاهو از ترامپ روی توئیتر


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نه تنها از سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به وجد آمده بلکه در صفحه تویترخود نیز پا جای پای ترامپ گذاشته و رفتارهای او را تقلید می کند.

 بنیامین نتانیاهو سراسر سال گذشته برای ترویج افکار و دیدگاه های سیاسی خود و تمسخر رسانه ها بیش از همیشه به شبکه های اجتماعی متوسل شده است.

 

وی از سال 2016 از زمانی که یک سخنگوی انگلیسی زبان به نام "دیوید کییز" را به خدمت گرفت، بیش از گذشته در شبکه های اجتماعی "تویتر" و "فیسبوک" فعال شده است. این سخنگو که به زبان انگلیسی کاملا آشناست، در امریکا به دنیا آمده و سابقه قابل توجهی در حمله های ویدیویی و اینترنتی دارد.

 

وی ماه قبل ادعا کرده بود که استفاده مبتکرانه نخست وزیر رژیم اسرائیل از شبکه های اجتماعی به معرفی این رژیم در سطح گسترده و جهانی کمک می کند.

انتصاب "توباز لاک" به عنوان رییس استراتژی شبکه های اجتماعی هم در همین راستا بوده است.

 

اندکی قبل از مراسم تحلیف ترامپ در 20 ژانویه و چند روز بعد از آن، برخی پست های نتانیاهو در شبکه های اجتماعی شباهت بسیاری با اظهارات ترامپ پیدا کرده بود.

 

وی در یکی از پست های تویتری خود در 28 ژانویه نوشته بود:"ترامپ، حق دارد. من هم برای جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی، در مرز اسرائیل دیوار کشیدم. موفقیت آمیز بود. فکر خوبی است." وی دو عکس، یکی از پرچم آمریکا و دیگری از پرچم رژیم صهیونیستی را در کنار هم ضمیمه پست تویتری خود کرده بود.

 

العالم