اسامی عجیب در لیست آسیایی پرسپولیس


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 جوانان برانکو در راه فتح لیگ قهرمانان

اسامی عجیب در لیست آسیایی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اسامی بازیکنان خود را به این کنفدراسیون معرفی کرد که در سایت AFC منتشر شده است.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر و برنده پلی آف ( الوحده امارات با الوحدت اردن – بنگلور هند) همگروه است و بر این اساس مسوولان این باشگاه با نظر برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان این تیم و همچنین شماره پیراهن آنها را برای حضور در این رقابت‌ها به AFC اعلام کرده اند.

  

در این لیست علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند به عنوان دروازه بانان این تیم به ترتیب با شماره پیراهن‌های 1، 44 و 12 قرار گرفته اند. نکته جالب توجه پیشوند فامیلی دروازه‌بان شماره یک سرخپوشان با صفر است که پیش از این کمتر آن را شنیده بودیم.

  

در خط دفاعی نیز پرسپولیس با سیدجلال حسینی (4)، حامد آقایی (5)، حسین ماهینی (13)، محمد انصاری (15)، صادق محرمی گتگاسری (17)، محسن نودهی! (18)، اولکسی پل یانسکی (22) و رامین رضاییان سمه اسکندی (27) به عنوان مدافعان این تیم معرفی شده اند. حامد آقایی که در لیگ فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورده در اتفاقی عجیب با پیراهن شماره 5 که بر تن بزرگان خط دفاعی این تیم بوده به آسیا معرفی شده و به نظر می‌رسد محسن نودهی هم همان ربیع خواه باشد که با پسوند فامیلی در این لیست درج شده است.

 

 در خط میانی هم محسن مسلمان (77)، فرشاد احمدزاده (10)، سروش رفیعی تله‌گری (7)، کمال الدین کامیابی نیا (11)، سامان نریمان جهان (88)، احسان خنیفری (25) و حمید طاهرخانی (37) معرفی شده اند. خنیفری با پیراهن شماره 25 همان علوان زاده خواهد بود و حضور حمید طاهرخانی جوان نیز در لیست آسیایی پرسپولیس در خط میانی از نکات جالب توجه دیگر در این خط محسوب می‌شود.

 

در خط حمله هم برانکو ایوانکوویچ نام ولادیمیر پریاموف، مهاجم اوکراینی این تیم را قرار داده است و این مهاجم شماره 80 را در کنار مهدی طارمی (9)، وحید امیری ()، علی علیپور قرا (70) و رضا کرملاچعب (14) به عنوان مهاجمان این تیم معرفی کرده است.

  

در این لیست پرسپولیس بازیکنانی با شماره پیراهن 3، 4، 6،8 در اختیار ندارد که با توجه به محبوبیت این شماره ها در بین پرسپولیسی‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد.