انهدام ۶ باند سرقت مسلحانه و خشن در اصفهان


اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث

فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی شدن شش باند سرقت مسلحانه و خشن در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش  مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت :امسال سال پرشتابی در ماموریت های میدانی و عملیاتی پلیس استان است و سعی ما بر این است که رسیدگی به موضوعاتی که در سال ۹۵ دغدغه اصلی مردم استان بود را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

 

وی بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های اصلی برنامه های پلیس استان ذکر کرد و اظهار داشت: در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات یک کار ویژه ای بود که در سال ۹۵ شروع شد و این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

 

 وی با بیان اینکه طرح های پلیس در خصوص مبارزه با موادمخدر مقطعی نیست ،گفت: در طول سال ۹۵ بیش از ۵۰۰ طرح در این موضوع اجرا شد که نشان می دهد پلیس در این خصوص مصمم و قاطع بوده است.

 

وی موضوع سرقت های خرد، کاهش تصادفات فوتی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی را از دیگر برنامه های فرماندهی انتظامی استان برای سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی با همکاری سایر دستگاه ها در این راستا صورت گرفت و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم فضای امن، آرام و با نشاطی برای مردم استان فراهم کنیم.

 

سردار آقاخانی، مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار جدی پلیس استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه قاچاق ضربه بزرگی به نظام اقتصادی کشور وارد می کند به همین جهت برنامه ریزی های خوبی شده تا با همکاری همه دستگاه ها به ویژه هماهنگی دستگاه قضائی یک مقابله جدی و قاطعانه ای را در سال جدید با عاملان قاچاق کالا و عبور محموله های قاچاق از مسیر های استان انجام دهیم.

 

فرمانده انتظامی استان مقابله با جرایم خشن را از دیگر برنامه های این فرماندهی برشمرد و اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان سختکوش پلیس آگاهی استان ۶ باند سرقت مسلحانه و خشن در سال ۹۵ منهدم شدند که عمده فعالیت این باندها سرقت از طلافروشی ها، سرقت های توام با خشونت و سرقت محموله بود.

 

این مقام انتظامی سپس به حوزه پلیس فتای استان اشاره کرد و گفت: پلیس اصفهان مقابله با جرایم فضای مجازی را به عنوان اولویت خاص برنامه های خود قرار داده و معتقد است این فضا با توجه به تهدیدات و آسیب های جبران ناپذیری که برای نسل جوان جامعه ما در بر دارد بایستی به طور ویژه تحت نظر و کنترل قرار گیرد.

 

ارتقای تعالی رفتار کارکنان پلیس استان دیگر موضوعی بود که سردار آقاخانی بر آن تاکید کرد و گفت: سال گذشته با انجام این اقدامات شاهد کاهش ۴۵ درصدی تخلفات در بین کارکنان بودیم و امسال هم تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در مراکز انتظامی با جدیت بیشتری دنبال می شود و تیم های ویژه به طور سرزده به یگان های انتظامی حضور یافته و بر رعایت این مسائل از سوی کارکنان نظارت می کنند.

 

آقاخانی استراتژی ناجا را خوش رویی و خوش اخلاقی ماموران پلیس با مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی پناهگاه مظلومان و آسیب دیدگان است و برای گرفتن حق آنان از افراد شرور و قانون شکن از موضع صلابت و اقتدار خود رفتار می کند.