زلاتکو کرانچار:استقلال ازموقعیت ها بهتر استفاده کرد/مذاکرات با سپاهان ادامه دارد


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  , سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال ابراز رضایت کرد و گفت: حریف ما از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد.

 به گزارش  مهر؛ زلاتکو کرانچار پس از شکست تیمش برابر استقلال در مورد دیدار دو تیم گفت: در نیمه اول خودمان را به حریف تحمیل کردیم اما در نیمه دوم روی دو اشتباه خودمان گل خوردیم. جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و خوشحالم که طرفداران دو تیم راضی از ورزشگاه خارج شدند.

 

وی ادامه داد: بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و در دیدار برابر استقلال هم تلاش زیادی کردند تا بتوانند به برتری برسند اما در نهایت استقلال از فرصت هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد.

 

کرانچار در مورد ماندنش در سپاهان گفت: به محض اینکه به اصفهان برگردم مذاکرات را ادامه خواهیم داد. خوشبختانه دو طرف تمایل خوبی به همکاری دارند. با این حال باید منتطر نتیجه مذاکرات باشیم. 

 

وی در مورد شش بازیکنی که قراردادشان با سپاهان تمام می شود گفت: این اولین سوالی بود که من از مسئولان باشگاه پرسیدم که آیا برای فصل بعد این بازیکنان را حفظ خواهید کرد یا نه. خلیل زاده، جباروف و حاجی صفی از جمله این بازیکنان هستند که باید باشگاه تکلیف شان را مشخص کند. امیدوارم باشگاه پاسخ مثبتی برای این داشته باشد. 

 

کرانچار ادامه داد: در مذاکراتی که هفته آینده خواهیم داشت تکلیف این موضوع هم مشخص خواهد شد و می توانیم با مسئولان باشگاه به توافق نهایی در این مورد برسیم.