امید عالیشاه: آخر فصل می‌گویم خائن کیست


اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,امید عالیشاه

صحبت‌های مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس در خصوص خیانت امید عالیشاه در ترک این باشگاه با واکنش کاپیتان سابق این تیم همراه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که در فصل گذشته عنوان برترین پاسور لیگ را از آن خود کرد، در نیم فصل لیگ شانزدهم به دلیل فرا رسیدن موعد سربازی‌اش مجبور به ترک این تیم و حضور در تراکتورسازی شد. اتفاقی که البته با توجه به محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن او را از همراهی این تیم در ادامه مسابقات بازداشته است. ترک ناگهانی این تیم از سوی امید عالیشاه همچنان به سوژه‌ای تبدیل شده که بار دیگر مسوولان پرسپولیس او و نوراللهی را با کلماتی عجیب خطاب کنند.

 

امید عالیشاه در واکنش به مصاحبه امروز ترکاشوند، معاون مالی و مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس که از آنها به عنوان خائن یاد کرده بود به خبرنگار ما گفت: واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. در این مدت کمترین حضور در رسانه و صحبت در این خصوص را داشته‌ام. روزهای خوبی با پرسپولیس داشتم و هیچ بازیکنی دوست ندارد از این تیم کنار برود و همه بازیکنان به دنبال این هستند تا با ارائه کیفی بازی و فنی‌شان جایی در پرسپولیس به دست بیاورند. پس عقل سلیم حکم می‌کند من که فرصت حضور و افتخار بستن بازوبند کاپیتانی آن را داشتم از این فرصت استفاده کنم. با این حال شرایطی به وجود آمد که ناچار و مجبور به ترک پرسپولیس شدم. اما اینکه با این الفاظ خطاب شوم مطمئنا شایسته من نیست. تمام توانم را در زمان حضور در پرسپولیس به کار گرفتم و از پیشنهادات مالی بیشتر با افتخار گذشتم تا بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم. اکنون نیز با توجه به شرایط حساس پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر سکوت می‌کنم و از پاسخ دادن به این اتفاقات دور خواهم بود. اگر دوستان به دنبال تکرار این مساله هستند در پایان فصل پاسخ کاملی به آن خواهم داد و می‌گویم خائن در این باشگاه کیست.

 

امید عالیشاه در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره معاون حقوقی این باشگاه گفت: تا آخر فصل صبر کنید. همه ما به احترام آقای برانکو و هواداران این تیم سکوت خواهیم کرد اما اگر دوستان دوست داشته باشند حرف‌های شنیدنی در خصوص این مسائل خواهیم داشت. حرف‌هایی در خصوص اتفاقاتی که افتاد و کارهایی که این دوستان صورت دادند. پس دوستان هم به خاطر پرسپولیس و اگر آن برای شان مهم است، سکوت کنند و در پایان فصل حرف بزنیم تا اکنون کام هواداران تلخ نشود. 

 

وی در خصوص آینده‌اش و اینکه تراکتور با توجه به محرومیت در فصل آینده نیز قادر به خدمت گرفتن او نخواهد بود گفت: فعلا هیچ چیزی نمی‌دانم و تنها تمرین می‌کنم و امیدوارم این فصل هرچه زودتر تمام شود و تکلیف‌مان مشخص شود.