اصفهانی ها از خانه های تاریخی شهر بازدید می کنند - بازدید شهرداری از خونه های قدیمی منطقه 3

برگزیده ها مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تور بازدید از خانه های تاریخی منطقه 3 تحت عنوان "خانه های شهر من" برگزار می شود. بازدید شهرداری از خونه های قدیمی منطقه 3

بازدید شهرداری از خونه های قدیمی منطقه 3

برگزیده ها: اصفهان ی ها از خانه های تاریخی شهر بازدید می کنند

,اصفهانی,خانه,های,[categoriy]

 به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی منطقه 3 شهرداری اصفهان ، منصور نجفی اظهار کرد: براساس مصوبه شورای شهر سوم تا نهم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز ولادت شیخ بهایی هفته اصفهان نامگذاری شده است که مدیریت شهری هر ساله برنامه های متنوعی را در این هفته برگزار می کند.
وی افزود: تورهای گردشگری خانه‌های تاریخی شهر اصفهان با عنوان "خانه شهر من" از 4 تا  10 ادیبهشت ماه برگزار می شود که در این راستا 2 دستگاه اتوبوس برای رفت و برگشت شهروندان در نظر گرفته شده است.
به گزارش برگزیده ها نجفی بیان کرد: از خانه های تاریخی مجد واقع در خیابان استانداری، خانه تاریخی استاد همایی و مشروطیت در خیابان نشاط، خانه بانو امین، جواهری و شیخ الاسلام بازدید می شود.
مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت:  تور بازدید از خانه های تاریخی همراه با معرفی نقش خانه در سبک زندگی اسلامی-ایرانی، روایت تاریخ اصفهان ، پخش فیلم مستند، اجرای آواز و موسیقی در مکتب اصفهان و اجرای تئاتر خیابانی و نقالی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شهروندان برای شرکت در برنامه های تورهای گردشگری می توانند به مراکز فرهنگی فعال در 14 محله منطقه 3 مراجعه کنند، افزود: کانون هفته نکوداشت اصفهان با عنوان "خانه های شهر من"  در پل تاریخی خواجو تشکیل می شود.
نجفی اظهارکرد: دیدار با خانواده های شهدای منطقه 3 نیز از دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان است./555
,