وزیرآموزش و پرورش: به هیچ عنوان از روزی که وزیر شدم، دوشغله نبوده‌ام


اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی  , وزیرآموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد :به هیچ عنوان از روزی که وزیر شدم، دوشغله نبوده‌ام.

 ایسنا نوشت:  فخرالدین دانش‌آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به حضور خود در جلسه روز گذشته کمیسیون اصل نود اظهار کرد:برخی در رابطه با دوشغله بودن من مطالبی را مطرح کردند که از این رو، دیروز در کمیسیون اصل نود حاضر شدم و مدارکی را ارائه کردم که نشان می‌داد به هیچ عنوان از روزی که وزیر شدم، دوشغله نبوده‌ام.

 

وی ادامه داد: پس از آنکه از مجلس رای اعتماد گرفتم، استعفای خود از آن شرکت‌ها را دادم و علت طولانی شدن مراحل اداری آن به این دلیل بود که پیش از این کار، اساسنامه خود شرکت تغییرات اساسی داشته و چون روند آن به درازا کشیده، پروسه ثبت استعفاء ما را به عقب انداخته است.

 

دانش اشتیانی همچنین گفت:در اسفند ماه صورت جلسه مجمع عمومی شرکت به آدرس پستی ثبت شرکت‌ها ارسال شده و طبق اسناد ارائه شده به کمیسیون اصل نود مشخص شد که ما در آن شرکت نبودیم و دو شغله محسوب نمی‌شویم.

 

وی سپس به حاشیه هایی که در ارتباط با این موضوع ایجاد شد، اظهار کرد: واقعیت این است که برخی افراد از زمان قبل انتخابات تهمت‌زدن را شروع و در این فضا کار خود را ادامه می‌دهند. اخیرا هم عنوان گفته شده که دخترم از کارت بازرگانی یک روستایی استفاده کرده است. با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است؛ چرا که ازکسی کارت نگرفتیم بلکه قرارداد ترخیص کاری با شرکتی داشتیم.

 

وی همچنین گفت: در حکم برائتی هم که صادر شده آمده که تمام هزینه‌های گمرکی، ارزش افزوده و مالیات را پرداخت کرده‌ایم. با وجود آنکه دادگاه حکم داده کالا از مبادی رسمی وارد شده هنوز در سایت‌ها مطرح می شودکه قاچاق کالا بوده تا بتوانند از آن بهره‌برداری انتخاباتی کنند.

 

وزیر اموزش و پروش عنوان کرد:تهمت‌هایی که به من و خانواده‌ام زده‌اند را به خدا واگذار می‌کنم و حق شکایت را بر خودم محفوظ می‌دانم. بجای اینکه سراغ موارد بزرگ بروند، کار خانوادگی ما را زیر ذره بین قرار دادند اما هیچ مورد خلافی را نتوانستند در بیاورند.

 

وی در پاسخ به این سوال که گردش حساب این شرکت چه میزان بوده است، گفت:‌ خود این افراد اعلام کرده‌اند که این البسه دو محموله بوده مجموع‌اش ۲۲۰ میلیون تومان است. واقعیت این است که چون ما کار شرکت را اصولی و با پرداخت هزینه جلو بردیم، اگر سودو زیان را ببیند متوجه خواهند شد که هر ماه ضرر بوده است.