اسارت دختر 5 ساله در خانه روباه پیر


اخبار حوادث,خبرهای حوادث, حوادث روز

رسیدگی به پرونده پیرمردی 67 ساله که دختری خردسال را ربوده و در خانه‌اش مخفی کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران به صورت غیرعلنی برگزار شد.

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی در تماس با کلانتری قرچک از ناپدید شدن ناگهانی دختر پنجساله‌اش خبر داد.

 

او به ماموران گفت: «امروز ظهر، نسیم برای بازی به کوچه رفت. از او خواستم مقابل در بازی کند، اما چند دقیقه که گذشت، صدایش را از کوچه نشنیدم. یکی از بچه‌هایم را فرستادم دنبالش اما وقتی برگشت، گفت هیچ اثری از نسیم نیست.»

 

با ثبت این شکایت، ماموران جست‌وجوهای خود را آغاز کردند، اما هیچ اثری از کودک نیافتند. تا این‌که یکی از کسبه به آنها گفت: «مردی مسن در این محله زندگی می‌کند که یک وانت دارد. او تنها زندگی می‌کند و روزها در کوچه‌ها می‌گردد و اسباب و وسایل جابه‌جا می‌کند. معمولا زیاد او را این دور و بر می‌بینیم. شاید او بچه را ربوده است.»

 

با به دست آمدن این سرنخ، متهم دستگیر و دختر خردسال نیز در خانه او پیدا شد. متهم پس از انتقال به کلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: «من نسیم را در کوچه دیدم. لباس‌هایش نامرتب بود، برای همین او را به خانه‌ام بردم تا آنها را تعویض کنم. من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام.»

 

با وجود انکار جرم از سوی متهم، کیفرخواست پرونده با موضوع آدم‌ربایی صادر شد و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. متهم در نخستین جلسه دادگاه گفت: «من مجرد هستم و تنها زندگی می‌کنم. مدتی قبل مادر نسیم برای نظافت به خانه‌ام آمده بود و به این طریق با او آشنا شدم. روز حادثه نسیم را در کوچه دیدم. او هم من را می‌شناخت برای همین با من به خانه‌ام آمد. من فقط می‌خواستم لباس‌هایش را عوض کنم.» در پایان جلسه نخست، قضات دادگاه دستور بررسی ادعای آشنایی متهم با مادر نسیم را صادر کردند، اما زن جوان گفت: «من هیچ وقت در خانه متهم نظافت نکرده‌ام و هیچ آشنایی با او ندارم.»

 

صبح دیروز، دومین جلسه رسیدگی به پرونده برای مشخص شدن انگیزه ربایش دختر پنج ساله، به شکل غیرعلنی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. قضات در تلاشند تا نقش انگیزه‌هایی چون تعرض را در این حادثه بررسی کنند.