عبور سرخ‌ها از سد مدافع قهرمانی/ فاصله پرسپولیس با قهرمانی کم شد


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

عبور سرخ‌ها از سد مدافع قهرمانی/ فاصله پرسپولیس با قهرمانی کم شد

شاگردان برانکو که لیگ شانزدهم را با کمترین نوسان دنبال می کنند با پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی فاصله خود برای رسیدن به این عنوان در لیگ شانزدهم را کم کردند.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی طارمی(۱۷) برای پرسپولیس گل زد.

 

نیمه اول این دیدار هر چند یک گل داشت اما جذابیت بالایی نداشت و دو تیم بیشتر توپ را در میانه میدان به گردش درآوردند. با این حال پرسپولیس چند دقیقه بعد از گل اولی که زد به گل دوم هم دست پیدا کرد اما داور این گل را نپذیرفت و خطا روی طارمی را اعلام کرد.

 

در صحنه گل دوم پرسپولیس بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند که داور باید آوانتاژ می داد تا این تیم که گل سالمی را به ثمر رسانده بود فاصله اش را با حریف بیشتر کند.

 

استقلال خوزستان هم که نمایش خوبی نداشت در نیمه اول نتوانست روی دروازه میزبان خطری را ایجاد کند. در نهایت نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با فراز و نشیب هایی همراه بود و پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته اش تلاش می کرد از گل زده مراقبت کند تا به برتری برسد و استقلال خوزستان هم که چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی رو روی دروازه حریف انجام داد اما در نهایت موفق به گلزنی نشد.

 

استقلال خوزستان در دقایق پایانی این دیدار فشار زیادی را روی دروازه پرسپولیس وارد کرد اما نتوانست از این فشار به گل برسد و در نهایت بازنده میدان شد.

 

پرسپولیس با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد و فاصله خود با تیم های دوم و سوم یعنی تراکتورسازی و استقلال را افزایش داد و فاصله خود را با قهرمانی در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کمتر کرد.