نقل و انتقالات پرسپولیس متوقف شد؟!


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس که با قدرت آغاز شده بود احتمالاً تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد. 

به گزارش فارس، نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد لیگ برتر همانند عملکرد این تیم در مسابقات فوتبال کوبنده و تند و تیز آغاز شد و در حالی که خیلی از تیم‌های لیگ برتری مشغول استراحت روزهای ابتدایی تعطیلات بودند مسئولان باشگاه پرسپولیس دو بازیکن نامدار به نام‌های گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده را جذب کرده تا شوک مثبتی به هواداران خود وارد کند. 

 

این در حالی است که از مجراهای غیررسمی و گمانه‌زنی رسانه‌ها نام‌های دیگری هم برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است که می‌توان از داریوش شجاعیان، فرشید باقری، سعد ناطق و ... در این زمینه نام برد. 

 

این در حالی است که پرسپولیس برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده اول فوتبال کشورمان نیاز به تقویت تیم خودش دارد و این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم نام بازیکنان مازاد و همچنین مورد نیاز خود را به مسئولان پرسپولیس ارائه داده است.

 

این در حالی است که بحث انتخابات ریاست جمهوری کشورمان باعث به حاشیه رفتن اخبار این روزهای فوتبال شده است. هر چند که طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته شده تا اطلاع ثانوی هیچ تحرکاتی در فصل نقل و انتقالات نداشته باشند و شاید این موضوع با بحث انتخابات و فضای حاکم بر کشورمان بی‌ارتباط نباشد. موضوع دیگر این است که شاید بحث و شایعه تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث چنین تصمیمی باشد که گفته می‌شود از سوی مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام شده است.

 

باید دید که چنین دستوری فقط برای باشگاه پرسپولیس بوده است یا اینکه سایر باشگاه‌های کشورمان هم شامل این محدودیت شده‌اند.