دلخوری شدید کاپیتان پرسپولیس؛ چطور به خودشان جرأت می‌دهند پدر خانواده را توی تلویزیون مسخره کنند؟


اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، یکی از بازیکنان باشخصیت و بی‌حاشیه فوتبال کشورمان است که علاقه‌ای به جار و جنجال نداشته و ندارد اما به نظر می‌رسد این مرتبه قضیه فرق داشته باشد. 

روزنامه خبرورزشی نوشت: شوخی‌های چند بازیکن پرسپولیس حسابی به سیدجلال برخورده و باعث دلخوری‌اش شده است هرچند پیش از پخش برنامه همبازیانش او را در جریان گذاشته بودند و...

 

دیروز حوالی ظهر با سیدجلال حسینی، فوتبالیست بااخلاق کشورمان‌، تماس گرفتیم که شاید بتوانیم او را کمی آرام کنیم اما توپ کاپیتان پرسپولیس پرتر از این حرف‌ها بود. باور نمی‌کنید گپ و گفت ما با سیدجلال حسینی را بخوانید که خواندنی است؛

 

سید چرا ناراحت شدی؟ به هر حال این‌ها چند تا جوان هستند و...

این که نمی‌شود هر کاری دل‌شان خواست انجام بدهند، من واقعاً متأسفم که در برنامه تلویزیونی ۹۰ اسرار و حرف‌های یک خانواده را این‌طور ساده‌لوحانه برملا کردند!

 

دلخوری تو از عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ است؟

نه، بحث من همبازیان خودم است. کسانی که در یک خانواده هر روز با هم زندگی می‌کنیم. سفر می‌رویم و در رختکن، زمین تمرین و مسابقه کنار هم هستیم. آیا آدم عاقل خانواده‌اش را جلوی دوربین تلویزیونی مسخره می‌کند؟ اصلاً به چه جرأتی پدر خانواده خود را مسخره کردند؟!

 

منظورت برانکو است؟

بله، واقعاً تصاویر زشت و تلخی بود!

 

ولی خود برانکو که بدش نیامد.

ببینید، شما ممکن است در منزل با پدر یا برادر بزرگ خودتان شوخی کنید ولی این شوخی را در ملأعام، جلوی همسایه و کوچه و خیابان هم انجام می‌دهید؟ پدرتان یا برادر بزرگ‌تان را مسخره می‌کنید؟

 

حالا چهار تا جوان خواستند شوخی کنند. تو کوتاه بیا سیدجان!

نه! هر شکری خورده‌اند، باید مرد باشند و تا آخر پایش بایستند. این که نمی‌شود هر دلقک‌بازی جلوی دوربین تلویزیونی و میلیون‌ها بیننده درآورند و بعد... اصلاً ول کن حوصله هیچ‌‌کدام را ندارم!

 

شاید انتظار داشتی برانکو هم از تو حمایت کند؟

من انتظاری از هیچ‌کس ندارم. پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست. این‌ها لابد نمی‌دانند در چه تیمی توپ می‌زنند و پیراهن چه باشگاهی را بر تن دارند. من خودم را نمی‌گویم اما از آقاکریم (باقری)، علی دایی، علی‌ کریمی و همه بزرگان پرسپولیس یاد گرفتم حرمت بزرگتر و کوچکتر را حفظ کنم. در این باشگاه همیشه احترام و کسوت، حرف اول و آخر را زده است. من هنوز هم وقتی علی‌آقا کریمی به اردو می‌آید و او را می‌بینم، به احترامش بلند و تا کمر خم می‌شوم. این بچه‌ها باید یاد بگیرند احترام بگذارند تا بعدها یک بچه‌ ۱۸ ساله تازه‌وارد هم احترام‌شان را حفظ کند.

 

بیشتر از همه از ماهینی و طارمی شاکی شدی. چرا؟

خودشان خوب می‌دانند چه‌کار کردند و پای کارشان هم باید بایستند.

 

البته جعفر کاشانی، رضا شاهرودی و برخی پیشکسوتان پرسپولیس هم از تو حمایت کردند.

دست‌شان درد نکند. همین آقارضا شاهرودی یک تریلی اسمش را نمی‌کشید. خیلی از این بچه‌ها انگشت کوچک او نمی‌شوند ولی احترام احمد عابدزاده، مجتبی محرمی و... را داشت. آقارضا خوب می‌داند چه می‌گوید و من هم تا روزی که در پرسپولیس باشم، سعی می‌کنم وارث خوبی برای عابدزاده، علی دایی، علی کریمی و... باشم. اجازه نمی‌دهم چهار تا بچه به بزرگتر خودشان توهین کنند و کرکر بخندند.

 

حالا جشن قهرمانی پرسپولیس را با این مسائل به ‌هم نزنید.

جشن قهرمانی سر جای خود و احترام و حرمت‌داری هم جای خود. بالاخره یکی باید به این‌ها یاد بدهد که اعضای خانواده خودشان را برای خنداندن دیگران آن هم جلوی دوربین‌های تلویزیونی و میلیون‌ها بیننده مسخره نکنند. واقعاً متأسفم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.