افشاگری مشاور ارشد ترامپ درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا


اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مشاور ارشد ترامپ

مشاور ارشد دونالد ترامپ گفته است که دولت ترامپ شواهد و مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهد در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر تقلب های گسترده‌ ای صورت گرفته‌ است.

 استفان میلربه گزارش میزان، «استفان میلر» گفته است که دولت ترامپ شواهد و مدارکی در دست دارد که نشان می‌ دهد در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر تقلب های گسترده‌ ای صورت گرفته‌ است.

 

«استفان میلر» درگفتوگو با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» ضمن تأکید بر اینکه برای اثبات ادعای خود شواهد و مدارک زیادی وجود دارد و همه فعالان سیاسی در ایالت «نیوهمپشایر» این حقیقت را می‌دانند فاش کرد که در روز انتخابات ریاست‌جهوری  در ایالت «نیو همپشایر» هزاران تن با اتوبوس از  شهرهای دیگر به شعبه‌های اخذ رأی این ایالت آورده شده بودند.

 

مشاور ارشد دونالد ترامپ در خصوص تقلب های انتخاباتی در آمریکا افزود که بررسی‌های دانشگاهی درباره انتخابات ریاست‌ جمهوری اخیر آمریکا نشان می‌دهد که در برخی از ایالت ها میلیون‌ها نفر برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که پیش از انتخابات فوت شده و یا اصلا وجود خارجی نداشتند.

 

«میلر» در پاسخ به خبرنگار «ای‌بی‌سی» که خواستار ارائه مدرک برای اثبات ادعایش شد اظهار کرد که کاخ سفید شواهد بی شماری از شیوه‌های گوناگون تقلب در آمریکا تهیه کرده‌ است و آمادگی کامل دارد که در هر مکان و زمانی که مشخص شود این مدارک را رسانه‌ای کند تا نشان دهد که گفته دونالد ترامپ مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست‌ جمهموری تقلب گسترده‌ صورت گرفته درست است.

 

پیش از «استفان میلر»، نخستین کسی که اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهور آمریکا تقلب صورت گرفته دونالد ترامپ بود.

 

«واشنگتن پست» در واکنش به افشاگری «استفان میلر» در گزارشی اظهارات وی درخصوص تقلب در انتخابات را ادعاهایی بی‌اساس خواند.