جباری: برای قهرمانی استقلال هر دردی را به جان می‌خرم


اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی, جباری

بعد از چند روز دوری از تمرینات گروهی و سرآغاز شایعات مختلف پیرامون مصدومیت زودهنگام مجتبی جباری این بازیکن بار دیگر به سوژه اصلی اردوی آبی‌ها در ایروان تبدیل شد. 

روزنامه خبرورزشی نوشت: بازیکنی که بازگشت او به جمع استقلالی‌ها به عنوان یکی از عجیب‌ترین تصمیم‌گیری‌های سران باشگاه همچنین علیرضا منصوریان قلمداد شد چون بعد از شرایطی که این بازیکن در فصل گذشته تجربه کرد و الاهلی تمایلی به تمدید قرارداد او به بهانه مصدومیت‌های متوالی زانو نشان نداد، بعید به نظر می‌رسید منصوریان و استقلالی‌ها بخواهند روی چنین بازیکنی سرمایه‌گذاری کنند.

 

جباری که در یک دهه گذشته قصه‌های متفاوت و جنجالی با استقلال داشت و لقب «هشت شاکی» را به خود اختصاص داد، این بار اما با وضعیت زانوی مصدوم خود سرفصل قصه بازگشت خود را آغاز کرد. قصه‌ای که با دوری او از تمرینات گروهی و حضور زیر دست میک‌مک درموت بدنساز ایرلندی زمینه‌ساز شایعات مختلفی شد تا جایی که بسیاری از جباری به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی باشگاه برای کنار گذاشتن از فهرست پرتعداد بزرگسالان تیم معرفی کردند.

 

این شایعات در حالی اوج گرفت که بازگشت جباری به تمرینات گروهی و حضور او در کارهای فشرده تاکتیکی کمی از شدت شایعات کاست اما با این حال منتقدان بازگشت این بازیکن همچنان روی مصدومیت زانوی جباری پافشاری کرده و توجهی نیز به حمایت‌های منصوریان و کادر فنی از این بازیکن سرشناس نداشتند. شماره ۸ استقلالی‌ها که به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده اما در واکنش به شایعات اخیر تنها به یک جمله در اردوی ارمنستان اکتفا کرد و در جمع بازیکنان و هم‌تیمی‌های خود در ایروان گفت:«شایعه در فوتبال ایران و دنیا همیشه هست. مهم نیست چه می‌گویند و چه برداشتی دارند مهم این است که من برگشتم استقلال و برای رسیدن به موفقیت این تیم حاضرم هر دردی را تحمل کنم تا به آن‌چه آرزوی من و هواداران است، برسم».

 

این اظهار‌نظر در حالی از ستاره شماره ۸ به گوش می‌رسد که جباری در بازگشت به تمرینات آن هم بعد از چند روز تمرین فشرده بدنی زیر نظر میک‌مک درموت با زانوی بانداژ شده در کارهای گروهی شرکت کرد. بانداژی که نشان می‌داد زانوی خمیده جباری دیگر تاب تحمل فشارهای معمول در دوران بدنسازی پیش‌فصل را ندارد و باید کج دار مریز خود را با استقلال وفق بدهد و با مدیریت کادر فنی در تعداد بازی و دقایق حضور در میدان از این هافبک بازی‌ساز و خلاق بهره ببرد. نکته‌ای که مک‌درموت ایرلندی به گوش منصوریان رسانده و سرمربی استقلال هم برحسب زحماتی که جباری برای این باشگاه در یک دهه گذشته کشیده قصد دارد به او برای خداحافظی رؤیایی با قهرمانی در استقلال کمک کند.