شجاعیان: بخاطر یک مشکل خانوادگی دیر با استقلال قرارداد بستم


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

هافبک میانی جدید استقلال می گوید به دلیل مشکل خانوادگی عقد قراردادش با آبی ها کمی طول کشیده است.

به گزارش ایسنا، داریوش شجاعیان بعد از عقد قراردادش با استقلالی‌ها گفت: من بعد از ظهر قرار بود با باشگاه استقلال قرارداد ببندم اما به دلیل یک مشکل خانوادگی و تماسی که از شیراز داشتم مشکل پیش آمد و قرار شد تا آخر شب قرارداد را امضاء کنم. خدا را شکر که الان قرارداد را بستم و به تیمی که دوستش داشتم و از بچگی به آن علاقه‌مند بودم، بپیوندم. ان شاءالله امسال سال خوبی داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد سنگ اندازی‌های برای استقلالی شدنش ایجاد شد، گفت: هر اتفاقی که در فضای مجازی رخ می‌دهد، همیشه حقیقت ندارد. در فضای مجازی چیزهایی پخش شد که درست نبود. دلیل دیر آمدن من مشکل مادرم بود و باعث شد تا من دیر به اینجا بیایم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که دیر آمدم. کمی زمان برد تا مشکلم حل شود و دیدید که خیلی هم کار من اینجا طول نکشید و قرارداد را امضاء کردم.

 

بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به حضور در تیم ملی است، گفت: من دلی به استقلال آمدم. از طرفی مطمئنا برای راهیابی به تیم ملی، تیم مهم است. فکر می‌کنم از استقلال می‌توانم در تیم ملی باشم و امیدوارم بتوانم با کمک آقای منصوریان سهمیه استقلال در تیم ملی را بیشتر کنیم.