حمله تند نیکی هیلی به پوتین


اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل  ,نیکی هیلی

نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه با سی ان ان گفته است: پوتین در کشورهای دیگر هرج و مرج به پا می کند. 

به گزارش خبر آنلاین به نقل از سی ان ان، نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل متحد که اخیرا اخباری مبنی بر حضور او در قامت وزیر امور خارجه ایالات متحده هم شنیده می‌شود در گفتگویی با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت:

 

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه موضوع دخالت مسکو در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری امریکا را برای "حفظ ظاهر" انکار کرده است.

 

 روسیه می‌خواهد حفظ ظاهر کند اما آنها نمی‌توانند، نمی‌توانند!

 

 همه می‌دانند که روسیه در انتخابات ما دخالت کرده است، همه می‌دانند که روسیه فقط در انتخابات ما دخالت نکرده است، آنها اینکار را در سراسر قاره‌ها انجام می‌دهند و آنها به طریقی پیش می‌روند که تلاش دارند تا در داخل کشورها هرج و مرج ایجاد کنند.

 

ترامپ در دیدار با پوتین در اجلاس G20 قصد داشت در چشم‌های او نگاه کند تا او بداند که بله،‌ ما می‌دانیم شما در انتخابات کشورمان دخالت کرده‌اید. ما می‌دانیم که اینکار را کرده‌اید. تمامش کنید! و من فکر می‌کنم پوتین دقیقا همان کاری را کرد که ما تصورش را می‌کردیم. او همه چیز را انکار کرد.

 

همه سعی می‌کنند درباره آنچه که او می‌گوید یا نمی‌گوید وسواس نشان دهند در صورتیکه حرف زدن یک چیز است و عمل کردن چیز دیگری.