«پیمنت وال»، به شبکه شتاب پیوست؟!

پیمنت وال

پیمنت وال

برگزیده ها: «پیمنت وال»، به شبکه شتاب پیوست؟!

برگزیده ها به نظر می رسد یکی دیگر از دیوارهای مانع تجارت در ایران فرو ریخته است. به گزارش بولتن نیوز، به نظر می رسد یکی دیگر از دیوارهای مانع تجارت در ایران فرو ریخته است.
این شرکت سان فرانسیسکویی که خدمات آنلاینی در زمینه مالی، مشابه پی پال ارایه می کند امروز رسما اعلام کرده که به شبکه شتاب پیوسته است.
به گزارش برگزیده ها به گفته اطلاعیه رسمی این شرکت، از این پس راه برای تمامی تبادلات تجاری با ایران از طریق سیستم جهانی آنلاین مبادلات هموار می شود. احتمالا این اتفاق باعث خواهد شد پس از بیش از ۳۵ سال درهای تجارت ایران و آمریکا باز شود.
پیمنت وال گفته است که انتظار دارد: «با ورود دوباره ایران به تجارت جهانی، بیزنس های بیشتری به سمت ایران هجوم ببرند و به سودشان در این کشور بیاندیشند.»
مدیر پروژه پرداخت های پیمنت وال، دیوید ریکارت گفته: «ایران پتانسیل زیادی به عنوان یک زمین حاصلخیز برای تجارت آنلاین بین المللی دارد. شتاب مسیر را برای آن ها هموار کرده و پروسه تبادلات آنلاین را به وجود آورده است.» شتاب در سال ۲۰۰۲ به وجود آمده و با همه گیر شدن اش و کسب نرخ ۹۲ درصدی اش (به گزارش techrasa.com)، ایران را در بالاترین رتبه های تجارت آنلاین در جهان قرار داده است. تبادلات آنلاین در سال ۲۰۱۵ هم رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کرده است.
معلوم نیست این سرویس بین المللی چطور توانسته با خزانه داری آمریکا به توافق برسد. جاکوب لو همین دیروز گفته بود که ایران برای سیستم بانکی آمریکا باز نخواهد شد.
شرکت آمریکایی پیمنت وال که در سال ۲۰۱۰ و در سانفرانسیسکو به وجود آمده و ۱۱ شعبه در کشورهای دیگر دارد، یکی از رهبران بازار خدمات پرداخت آنلاین و کالای دیجیتال به حساب می آید. این شرکت به ۱۴۰ طریق و در ۱۸۰ کشور جهان خدمات پرداخت آنلاین ارائه می دهد.
هنوز اطلاعات بیشتری درباره توافق اش با ایران منتشر نکرده و پاسخی به سوال ها نداده است. در ایران هم گزارش هایی درباره از دسترس خارج شدن سیستم های پرداخت آنلاینی که مشابه خدمات پی پال را در ایران ارایه می دادند، درست شب سال نو، شنیده می شد و برخی شرکت ها بدون هیچ اطلاع قبلی، خدمات شان متوقف شده بود. معلوم نیست این اتفاقات، ربطی به ورود پیمنت وال به ایران داشته یا نه.
منبع: کافه سینما

,