آغاز پیش ثبت‌ نام سفر عتبات


اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,سفر عتبات

سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش ثبت‌نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام‌های ۲۵ اسفندماه امسال تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه شروع و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

متقاضیان برای پیش ثبت‌نام این سفرها می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده، نسبت به پیش ثبت‌نام خود و همراهان‌شان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

 

با پایان مهلت مقرر از پیش ثبت‌نام‌ها، قرعه‌کشی صورت خواهد پذیرفت که نتایج این قرعه‌کشی و همچنین زمان قطعی شدن ثبت‌نام در کاروان‌ها برای هریک از اولویت‌ها، روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

 

این پیش ثبت‌نام‌ها در قالب گروه‌های یک تا ۷ نفره و همچنین برای گروه‌های با جمعیت بالاتر در قالب گروه‌های ۳۵ نفره انجام خواهد شد که ۱۵ درصد ظرفیت اعزام‌های این دوره به این گروه‌ها اختصاص داده شده است.

 

متقاضیان سفر به عتبات لازم است دارای گذرنامه با حداقل ۴ ماه اعتبار از زمان اعزام بوده و در غیر اینصورت هرچه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.