طاهری : استقلال شایسته قهرمانی در آسیاست/بعد از شکست پرسپولیس روند صعودی آغاز شد


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,طاهری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سزاوار قهرمانی است. 

بیژن طاهری در گفت‌وگو با فارس، در مورد بازی استقلال مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در این فصل بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس روند رو به رشد خود را آغاز کرد و نتایجی فرایند از انتظار گرفت، آن هم در حالی که 70 درصد کادر فنی و بازیکنان این تیم تغییر کرده بودند، با این شرایط نایب قهرمانی یک نتیجه خوب برای استقلال محسوب می‌شود، به خصوص اینکه بازیکنان جوانش هم اکنون مثل باتجربه‌ها شده‌اند. دیدار با التعاون عربستان به نظر من یک بازی تمرینی است و استقلال به راحتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد. 

 

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه برخی معتقدند استقلال از گروه ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و خوب نتیجه گرفته عنوان کرد: استقلال خودش این قرعه را برنداشته، سالهاست که در لیگ قهرمانان آسیا گروه‌بندی‌ها با قرعه‌کشی انجام می‌شود، اگر بر فرض هم این گروه ضعیف‌تر از گروه‌های دیگر مسابقات است، باز هم صعود استقلال مایه خوشحالی است زیرا به سود فوتبال ایران است، من امیدوارم پرسپولیس هم امشب از گروهش صعود کند.

 

طاهری با اشاره به قدرت فوتبال ایران عنوان کرد: زمانی از حریفان شرقی آسیا هراس داشتیم، اما اکنون فوتبال ایران در اوج است و قهرمانی دور از دسترس استقلال تهران و حتی سایر نماینده‌ها نیست. استقلال اگر امسال هم در آسیا نتواند قهرمان شود، فصل آینده سزاوار قهرمانی است، به هر حال آبی‌پوشان فصل را بد شروع کردند، اما روند رو به رشدی را پیدا کردند و طرفداران از نتایج این تیم بسیار رضایت دارند.